חבל, אבל
אם תכנסו לאתר הרשמי של רולינג,תראו שדמבלדור מת באמת, והספר השביעי יהיה ספר אחרון, ומה שעוד יותר עצוב זה שבספר הזה ימותו לפחות שתי דמויות ואחת מהם זה הארי. קראיתי את דיברי הסופרת וזאת האמת. היא לא מתכוונת לכתוב יותר מ 7 ספרים. ויש דרך אחת לעשות זאת (וגם למנוע מאחרים לכתוב המשכים של ספר) -להרוג את הארי. אני מאוד מקווה שאני טועה, אבל זה מה שהיא כתבה. עקבתי אחרי כל ההתכבות של מציאת רמזים לזה שדמבלדור לא באמת מת ושמחתי איתכם. אבל אחר כך נכנסתי לאתר של הסופרת והתקווה הלכה לי.
אם תכנסו לאתר הרשמי של רולינג,תראו שדמבלדור מת באמת, והספר השביעי יהיה ספר אחרון, ומה שעוד יותר עצוב זה שבספר הזה ימותו לפחות שתי דמויות ואחת מהם זה הארי. קראיתי את דיברי הסופרת וזאת האמת. היא לא מתכוונת לכתוב יותר מ 7 ספרים. ויש דרך אחת לעשות זאת (וגם למנוע מאחרים לכתוב המשכים של ספר) -להרוג את הארי. אני מאוד מקווה שאני טועה, אבל זה מה שהיא כתבה. עקבתי אחרי כל ההתכבות של מציאת רמזים לזה שדמבלדור לא באמת מת ושמחתי איתכם. אבל אחר כך נכנסתי לאתר של הסופרת והתקווה הלכה לי.