חבילה שחזרה

חבילה שחזרה

פעם ראשונה..

לשאול את הלקוחה אם היא רוצה שאני אשלח שוב,
ואם היא רוצה החזר שתבקש או שעדיף להציע לה אופציה להחזר כבר עכשיו?

אה כן, ואיך מבקשים בעדינות עוד דמי משלוח?
 

RolyzCreations

New member
תשאלי מה היא רוצה

תצייני שמשלוח חוזר יעלה לה X כסף.

לי חזרה חבילה, פניתי לקונה היא מארה שעברה דירה ולא היתה לה בעיה לשלם דמי משלוח שוב.
 

milshake

New member
אני לא תמיד גובה עוד פעם דמי משלוח

מרגיש שאין לי בעיה לספוג עוד 4-10 ש"ח ולרצות את הלקוחות שלי. בד"כ שולח שוב בלא רשום ואז זה לא חוזר (כמובן אחרי שקיבלתי אישור לשלוח שוב).
בכל אופן תציאי לה משלוח חוזר או החזר מלא ותוודאי כתובת.
 
לי כבר שתי חבילות חזרו ללא דורש

אף אחת לא ענתה לי , הצעתי בנתיים לשלוח בחזרה , אבל ללא תגובה.
לא בקישתי דמי משלוח.
 
ממש לא

למי אני אחזיר כסף ? לאיזה פייפל עלום שהקונה אפילו לא טורח לענות לי?
שלחתי מייל וקונבו, עברו חודשיים מאז ששלחתי את החבילה ושחזרה אלי, אם היא תפנה אלי אני זוכרת טוב מאד אלו חבילות חזרו, ובאמת אולי יש מקום לכתוב בהערות ההזמנה
חבילה שחזרה, ואז אם היא תפנה אלי בעתיד, אדע להחזיר לה כסף.
בתקווה שלא היגע לספאם או משהו ומצד שני, אם היא תכנס לאטסי לכתוב שלילי אני מקווה שהיא תקרא קודם את הקונבו ששלחתי לה ולא תשאיר.
 
למעלה