ז*ן

Fearless Cherry

New member
ז*ן

אין לי כותרת אחרת, סלחו לי. ועכשיו לבקשתי. המלצות ל - black label society, magna-fi, devildriver,judas priest, atreyu . תודה ושלום
 

Hamster666

New member
../images/Emo45.gif

2 אלבומים מעולים תוסיפי גם את Sad Wings Of Destiny אלבום פיזדייץ
 

oranje

New member
priest priest priets...

British steel, screaming for venegance, defenders of the faith, painkiller. קלאסיקות אחת אחת.
 

Kfitzi

New member
black label society

Superterorrizer rust killing time קונטרפיט גוד (אם רק הייתי יודע לכתוב את זה באנגלית...) ו Stronger then death
 
קצת על גו'דאס:

אכן , פיינקילר הוא בין האלבומים היותר מוצלחים שלהם, אבל.. נו, נמליץ על שירי(ים) :ף tpuch of evil the hell patrol sinner exiter hell bent for leather breaking the law rapid fire ram it down johnny B good Abductors
 

Lucky Bob

New member
שירי, אל תהיי כל כך וולגרית.. ../images/Emo3.gif

atreyu - lip gloss and black tulips are better ain't love grand a song for the optimists תכלס את פשוט יכולה להוריד את כל הדיסק שלהם - suicide notes and butterfly kisses כולה 10 שירים ככה.. לא כזה ביג דיל.
 
למעלה