ז-כ-י-ת-י

frige

New member
ז-כ-י-ת-י

חברה שלי מתקשרת אלי ואומרת לי שהשם שלי מופיעה בעיתון את בתור זוכה בתחרות מתכונים. זכיתי במנוי חצי שנה לגורמה על מתכון ששלחתי. הקטע הוא שאני לא זוכרת איזה מתכון שלחתי. זה היה או חזה עוף ממולא שהכנתי בסוכות (תמי - זוכרת?), או כתף כבש ממולאת שהכנתי בראש השנה. אומנם לא במקומותת הראשונים, אבל בהחלט כבוד. מה שכן, העיקר שזכיתי. איזה קטע. עכשיו אני מכינה פוקאצ'ה בוכרית. נקווה לתוצאות טובות. מחר אראה אותן. שיהיה לכולם שבוע נפלא.
שרית
 

Y A E L I 37

New member
וואהווו שרית איזה כבוד גדול ../images/Emo106.gif

בשבילי את מזמן מלכת המטבח. בהצלחה עם הפוקצ'ות. יעלי
 

good girl30

New member
מגיע לך|כןיש לך מתוכנים נהדרים../images/Emo47.gif

כל הכבוד מותק !!!
 
למעלה