זריקות- התחלנו....
פוליציסטית, התחלתי להזריק גונאל השבוע ואשמח לשמוע מנסיונכן- הרופא רשם לי 75 ל-5 ימים ולאחר מכן לבצע מעקב זקיקים. מה דעתכן? ממה שראיתי ברחבי הרשת וכאן בפורום בד"כ מזריקים בין 10-14 יום...למה לצפות (או לא לצפות) מחר במעקב?
מצרפת את תוצאות בדיקות הדם שלי שנערכו ללא מחזור (לא קיבלתי בכלל מאז הפסקת גלולות לפני כמה חודשים). יש לי מה לחשוש מהערך הגבוה של FSH? ייתכן שהטיפול לא יעבוד בגלל זה?
פוליציסטית, התחלתי להזריק גונאל השבוע ואשמח לשמוע מנסיונכן- הרופא רשם לי 75 ל-5 ימים ולאחר מכן לבצע מעקב זקיקים. מה דעתכן? ממה שראיתי ברחבי הרשת וכאן בפורום בד"כ מזריקים בין 10-14 יום...למה לצפות (או לא לצפות) מחר במעקב?
מצרפת את תוצאות בדיקות הדם שלי שנערכו ללא מחזור (לא קיבלתי בכלל מאז הפסקת גלולות לפני כמה חודשים). יש לי מה לחשוש מהערך הגבוה של FSH? ייתכן שהטיפול לא יעבוד בגלל זה?