זרים בצבא הנאצי

eindigo

New member
זרים בצבא הנאצי

כמה אוסטרים שירתו בכוחות הגרמנים? כמה אנשים שירתו באס אס? כמה אוקראינים ורומנים שירתו בכוחות הגרמנים?
 

18zoot

New member
כמה דברים

קודם כל אוסטרים הם לא זרים, אלא גרמנים לכל דבר (היטלר בעצמו היה אוסטרי) דבר שני היו יחידות זרות כמעט מכל מקום באירופה ובעולם, הנה כמה מהלאומים ששירתו בוורמאכט וב-SS: סובייטים, הודים, סקנדינבים, בריטים, ספרדים, צרפתים, ערבים, בלקניים, ועוד
 

TaL53

New member
סובייטים זה לא עם

בנוגע למספרים אני לא יודע אבל הגרמנים הקימו דוויזיות ס"ס רב לאומיות- הייתה דיוויזיה "גאליצינה" שהורכבה מאוקראינים, הייתה דיוויזיה "ויקינג" שהורכבה מסקנדינבים, הייתה דיוויזיה שהורכבה ממוסלמים בוסנים, דיוויזיה מפלמים בלגיים וכ'ו. היו גם יחידות שיטור מקומיות באזורי הכיובש במזרח שהורכבו מבלורוסים,אוקראינים וליטאיים(חלק מהשומרים במחנות ההשמדה היו אוקראינים או ליטאים)
 
למעלה