קודם כל אוסטרים הם לא זרים, אלא גרמנים לכל דבר (היטלר בעצמו היה אוסטרי) דבר שני היו יחידות זרות כמעט מכל מקום באירופה ובעולם, הנה כמה מהלאומים ששירתו בוורמאכט וב-SS: סובייטים, הודים, סקנדינבים, בריטים, ספרדים, צרפתים, ערבים, בלקניים, ועוד
בנוגע למספרים אני לא יודע אבל הגרמנים הקימו דוויזיות ס"ס רב לאומיות- הייתה דיוויזיה "גאליצינה" שהורכבה מאוקראינים, הייתה דיוויזיה "ויקינג" שהורכבה מסקנדינבים, הייתה דיוויזיה שהורכבה ממוסלמים בוסנים, דיוויזיה מפלמים בלגיים וכ'ו. היו גם יחידות שיטור מקומיות באזורי הכיובש במזרח שהורכבו מבלורוסים,אוקראינים וליטאיים(חלק מהשומרים במחנות ההשמדה היו אוקראינים או ליטאים)