זריחה, הפרק החדש

n i v1

New member
זריחה, הפרק החדש

לידיעתכם את הפרק החדש ניתן לראות רק במקרן של דיויקס ול=א במדיה פלייר. ממליץ בחום לראות את הפרק הזה, ואפילו לראות אותו פעם שניה. תקציר וביקורת באתרי
 

itstzar

New member
ניב, אם אתה מצטט אותי

המינימום שאתה יכול זה להזכיר את העובדה הזו
 

Locutus

New member
הפרק הזה מזכיר לי מאוד פרק אחר

של אחת הסדרות של STAR TREK... קשה לי להיזכר איזה.. מישהו זוכר?
 

Chakotay

New member
זה מזכיר לי פרק מ tng

מתי שפיקארד היה אם חיזר אחד מאיז עם שלא מדבר עם אחרים ויש להם שפה של ביטוים מהסיפורים של העם שלהם וברק הזה פיקארד נמצא אם קפטן של ספינה אחת שלהם באיז טקס של העם הזה והם נלחמים נגד יצור כזה ששחכתי את השם שלו.
 

Locutus

New member
בינגו!

אחח.. מזמן לא ראיתי את הפרק הזה! אני אגיע אליו עוד כמה חודשים... (כרגע אני בעונה השנייה).
 

n i v1

New member
עונה 5 זו

זו העונה הכי טובה של סטר טרק הדור הבא. וטני מוכן לשים כסף עם כל אחד מכם על זה
 
למעלה