זקוק לעצת הנעלה

השלושר

New member
זקוק לעצת הנעלה

אני הולך לנצל את הסגריר בחוץ לטיול קצר.
עכשיו, מצד אחד אני רוצה לנעול סנדלים כהרגלי,
מצד שני, עשוי להיות קצת קר.

השאלה,
האם יש איזה שילוב מנצח
המשלב סנדלות עם בידוד מספק מן הקור.
 

BW37

New member
בהחלט...

הנה סדר האפשרויות
מהאפשרות הסבירה לפחות סבירה

1. בכל העולם מטיילים, מטיילים עם סנדלים, מכנסים קצרים, ופליז עבה שמחמם את החלק העליון החשוב
2. עם יותר קריר, מה שלא נראה, כי לפי גוגל 20 מעלות בגבעתיים, תלבש מכנסים ארוכות ,חולצה ארוכה וסנדלים
3. תוותר על הסנדלים ותלבש נעליים
...
...
...
9. תשים מסכה של נמיה על הראש, תלך עם סנדלים וגרביים ושני נמיות קשורות ברצועה
...
...
...
99. תלך עם סנדליים וגרביים, ביחד עם חולצה עם כפתורים משנות השבעים, אם בטעות מישהו רואה אותך
אתה צריך לגשת אליו ולהגיד : אני לא מבינה, עולה חדשה , אני יודע רק פרוסקה
 

השלושר

New member
נו באמת

ב-30 שנה ראיתי נמייה אחת,
מה הסיכוי שתוך כמה דקות אמצא שתי נמיות...

הייה מעשי.
 

BW37

New member
לא נראה לי שאתה רוצה עצות מעשיות

עצות מעשיות יכללו דברים כמו
- לקנות רכב
- להוציא דרכון
- להפסיק לדבר עם נמיות ולהתחיל לדבר עם בחורות
- לצאת יותר מהבית
- לראות בני אדם וטבע
- לעזוב את התה והלימון והספרים הישנים, לא אמרו לך שספרים ישנים לא מסתדרים עם תה ולימון ? הם נהפכו כבר מזמן לעיסה
 
מה נסגר איתי


אני עד עכשיו צוחק מהסרטון על הנמיה בטסט.
 

dori78

New member
בגטקעס אין כיסוי לכפות הרגליים.

אם כי זה היה יכול להיות משעשע.

היה לי פעם אוברול כזה, עם כיסוי פלסטי בכפות הרגליים, סוג של פיג'מת חורף.
אבל זה היה כשהייתי ממש קטנה, אני לא חושבת שיש כאלה למבוגרים.
 

dori78

New member
למה בעצם

אתה לא מכניס למשוואה נעליים סגורות מסוג כלשהו?
מעבר להרגל המסתנדל, יש משהו שמציק לך בנעליים סגורות?
 

השלושר

New member
יותר נוח בסנדלים, זה הכול

בסוף נזכרתי שהסנדלים לא בחזקתי כרגע,
אז יצאתי בנעליים, מה שקצת חבל
כי היה חמים ממש ולא קר בכלל.
 

צלשלספק

New member
יש לך רגלי הוביט?

תן קפיצה לקניון וקנה לך סנדל מרופד כמו בשר הטבעות..
 
אם כבר בעיצות הנעלה עסקינן

אז איזה נעליים נוחות ליום יום שהם לא פתוחים לאיוורור
למשל הנעלים של סקוני יש להם מלא פיתחי איוורור לרגל
ובחורף זה לא לעיניין
אבל אני צריך נעל נוחה
 

1Shir

New member
מה אתה ילד?

אני הלכתי עם סאקוני כל החורף (גם אני אוהבת נעליים עם רשת, למרות שהן תמיד מתחילות להיקרע לי אחרי 3 חודשים
כנראה יש לי בוהן בולטת
) ולא הרגשתי צורך להחליף.
אתה תמיד יכול לקנות נייק או ניו באלאנס בלי רשת... אין סאקוני בלי רשת? אפשר לעשות איזה יום טיול לחנות מפעל שלהם ברח' אבא הלל [זה אפילו קרוב למשרדי תפוז
]
 
למעלה