זקוק לעצתכם

סנגי

New member
זקוק לעצתכם

שלום מומחה בית משפט פסק לי 20% נכות לצמיתות בתחום הנוירולוגי קשב וריכוז לקוי כולל זכרון בטווח קצר וזאת כמובן עפ מסמכים מבית לווינשטיין העניין שהפסק דין עוד שנתיים ואני חייב לחזור לשיגרה אני רוצה לעבוד לכן אני עובד בתחום המכירות יש לי קשיים אך אני מסתיר אותם העניין שחברות הביטוח יכולות לאמר הנה הוא עובד במכירות הכל תקין איתו האם זה משחק לרעתי? מה אני אשם שאני ישר ומנסה לעבוד? האם עדיף לא לשחק לידי חברות הביטוח משום שהפגיעות אמיתיות ולצמיתות ומה יקרה אם יפסקו לרעתי בגלל שאני עובד? זקוק לעצתכם הכנות תודה
 

lavi33

New member
עשה הכל ע"מ לעבוד, תמיד תוכל

לטעון, שאם היית בריא יכולת לעבוד בעסוק אחר שמכניס יותר או בהיקף גדול יותר, כשיקבע פסק הדין ייתחשב בית המשפט בנכותך ואף יעריך את מאמציך להשתלב במעגל העבודה...
 
למעלה