לגבי ההבדל בין הXPS ל1520 , הXPS הינה מעין תת סידרה של האינספיריון סדרה מעוצבת יותר , מורכבת איכותי יותר ואף קלה יותר מעט (עד כמה שידוע לי) מהאינספיריון ה"רגילה". אם יש 1520/5 מול הXPS באותו מפרט בדיוק. שהמחיר בגלל העיצוב ושאר ההבדלים שכתבתי.
שלXPS יש גם רמקולים מעולים (יחסית למחשב נייד) כך שהסדרה הזו נחשבת ל"סדרת מולטימדיה מעוצבת". זה לא שהאינספיריון מכוערים או לא מורכבים טוב , רק הXPS יותר