זקוק לעזרתכם!

יואב ח

New member
זקוק לעזרתכם!

לפני חודש וקצת הזמנתי את "הרהורים" ו"בחיאת" מהאתר של נבל עשור. בעת ההזמנה הזנתי את פרטי המשלוח ונתתי את כתובתי בארה"ב (עם ספק קל לגבי יכולת האספקה, אך עם תקווה). קיבלתי מספר אימיילים אוטומטיים בשבועות שלאחר מכן עם הודעה שהזמנתי 'בטיפול'. שלחתי הודעת שאלה לגבי המצב ואף ביקשתי לשלוח את הדיסקים לכתובת אחרת בארץ, אך לא קיבלתי מנבל עשור תשובה ברורה. לפני כשבוע נכתב לי שההזמנה 'במשלוח' (עדיין באופן אוטומטי ולא מנציג חי). מה שאבקש, כיוון שאני שוהה בחו"ל ויכולתי להתקשר לארץ מוגבלת, אם תוכלו בבקשה לטלפן בשמי (יואב חרובי) לחנות ולקבל מידע ברור על מצב ההזמנה כדי שאדע האם עליי פשוט להמתין או שמא אני צריך להזמין מחדש. חשוב!!! כדי למנוע טלפונים מרובים לחנות, אבקש מהראשון שרוצה לעזור שיכתוב הודעה שהוא מטפל בעניין... (חחח.. כבר הנחתי שאלפים יתנדבו... אבל אני יודע שאתם אנשים יקרים ותשמחו לעזור לי) תודה רבה מראש!
 

יואב ח

New member
אוקיי קיבלתי תודה רבה

תודיע לי בבקשה מה הם אומרים ברגע שתקבל תשובה... תודה רבה שוב!
 
למעלה