זקוק לעזרה

jonzo

New member
זקוק לעזרה

שלום לכולם קניתי דיסק לצריבה של 780 מגה ואני מנסה ליצרוב עליו 750 מגה הבעיה שהמחשב אומר שיש רק 702 מגה בדיסק מה עושים?? ואיך לעיפים את הפרסומות שמשתלטות על אתר הבית אם אד וויר לא עוזר והפופ אפ קילר תודה רבה לכל התגובות מראש
 

מטאור2001

New member
====>

בקשר לצריבה מעל 700 מגה יש מאמר בפורום סרטים וכתוביות (בכל מקרה, תדע שזה הורס את הצורב). בקשר לפרסומות SPYBOT וSPYSWEEPER
 
למעלה