זקוק לעזרה...

Parasense XXX

New member
זקוק לעזרה...

למי שראה את המופעה של מיומנה... יש שם שיר קפוארה שמהלכו אחד מחברי מיומנה עושה קפוארה... איך קוראים לשיר??? הוא גם שר את השיר לפני שהוא מתחיל לעשות את הקפוארה!!! שאלתי את חבר שלי שלומד קפוארה והוא אמר לי שהוא חושב שקוראים לזה... טה טה טה או משהו כזה... בבקשה תגידו לי איך קוראים לשיר??? אני לא זוכר את המילים של בשיר

avishem

New member
מדלנה/מגלנה...

זה מהפסקול של רק החזק שורד. ואכן הקורו הוא אה טה טה טה טה טה טה...

avishem

New member
המילים:

Vem Magalenha rojão, traz a lenha pro fogão, vem fazer armação. Hoje é um dia de sol, alegria de coió, é curtir o verão. Vem Magalenha rojão, traz a lenha pro fogão, vem fazer armação. Hoje é um dia de sol, alegria de coió, é curtir o verão. Te te te te te te te te te te te te te te te te te te Vem Magalenha rojão, traz a senha pro fogão.. te te te coração. Hoje é um dia de sol, alegria de xodó, meu dever de verão. Vem Magalenha rojão, traz a senha pro fogão.. te te te coração. Hoje é um dia de sol, alegria de xodó, meu dever de verão. Te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te te O calangulango, do calango da pretinha, to cantando essa mudinha pra senhora se lembrar, daquele tempo que vivia lá na roça com uma filha na barriga e outra filha pra cria. Calangulango, do calango da pretinha, to cantando essa mudinha pra senhora se lembrar, daquele tempo que vivia lá na roça com uma filha na barriga e outra filha pra cria. Calangulango, do calango da pretinha, to cantando essa mudinha pra senhora se lembrar, daquele tempo que vivia lá na roça com uma filha na barriga e outra filha pra cria. Te te te te te te te te te te te te te te te te te te Vem Magalenha rojão, traz a senha pro fogão.. te te te coração. Hoje é um dia de sol, alegria de xodó, meu dever de verão. Vem magalenha rojão, traz a senha pro fogão.. te te te coração. Hoje é um dia de sol, alegria de xodó, meu dever de verão. Te te te te te te te te te te te te te te te te te te

avishem

New member
חחחח.... טוב שלא פרסמת את זה בכל

פורום אפשרי במדינה... חפיף אחי שיהיה לך בהצלחה, מה אתה מתכנן לזה רמיקס או משהו? נתנחם בזה, ניצחתי אפילו את החברה בפורום זיהוי שירים ;)

jennie 00

New member
נצל"ש---> איך אני חולה על השיר הזה

אפ פעם לא ימאב לי ממנו

avishem

New member
מה זה נצל"ש../images/Emo35.gif

איזו שאלה מפגרת הנה הלך הכינוי האדום
... חשבתי שזה אומר ניצול שישור, אבל אני לא בטוח...

avishem

New member
חחחחח ניחוש פרוע שמתגלה כנכון...

יאללה, אבי למלא לוטו...

למעלה