זקוק לעזרה

alphac

New member
זקוק לעזרה

יש לי בעיה שאני מונע מעצמי לעשות דברים שהייתי רוצה בגלל שאין לי עם מי לחלוק את הדברים האלה. למשל אני רוצה לראות סרט מסויים מזה זמן רב ואני מונע מעצמי לראות אותו כי אני יודע שבהנחה שאהנה מהסרט, כ"כ ארצה לחלוק את זה עם מישהו אבל לא יהיה לי עם מי. יוצא שאני לא עושה דברים שהם נטו הנאה. זה פשוט מוציא לי את החשק לעשות אותם. איך אני אמור לקבל את זה? כאילו איך להסתכל על זה אחרת? זה לא טבעי בשבילי לחוות משהו מבלי להרגיש צורך לשתף עוד אנשים בכך. הסיבה שאין לי חברים נובעת מחוסר ביטחון עצמי.
 

Moris777

New member
נשמע מוכר..

אני גם כמעט לא יוצא מאותה סיבה. לא מרגיש קרוב מידיי לאף אחד שאני מכיר. בשביל לתפוס יוזמה ולהציע להצטרף לאיזה סרט\הצגה\פאב או משהו.. אמנם אני רווק מזדקן בן 36, אבל אני עדיין לא יודע מה אני רוצה לעשות בחיים.. מאיזה אזור אתה? בן כמה ? אורן.
 

גרא.

New member
alphac,חברים,חברה אפשר למצוא בכמה דרכים.למשל,

פעילות התנדבותית,במד"א או במכבי אש,או בכל מקום שיש צורך בכך.שנית,כם תצטרף לחוגי למידה בתחום שמענין אותך,או שיעניין אותך,שוב תפגוש כמה וכמה חברה,שאפשר יהיה להתחבר אליהם.חוג ספורט למשל,כמו חוג להשרדות,קפוארה,ודומיהם.משחק כדורגל בשכונה,תמיד מקרב לבבות.וכדומה. לא התייחסתי לטיפול,אבל זו אפשרות שקיימת ברקע.מאד יכול לעזור לך להצטרף לסדנאת טיפול קבוצתית,המתמקדת במיומנויות תקשורת.בקבוצה כזו תהיה לך אפשרות להכיר אנשים חדשים,להתחבר אליהם.ללמוד ולהתנסות בהכרויות חדשות.מנסיוני האישי,השתתפות בקבוצה כזו,יוצרת קשרים חדשים, גם כאלה המאפשרים לבלות יחד.
 

alphac

New member
תודה גרא

אני נמצא במסגרות אך איני מצליח לפתח את הקשרים למשהו מעבר. זו תופעה שמלווה אותי כל חיי, הקושי לפתח קשר אמיתי עם אנשים שלא גדלתי איתם.
 
למעלה