זקוק לעזרה בכיול מודם איסה ענתיקה..

Dr HalfBaked

New member
זקוק לעזרה בכיול מודם איסה ענתיקה..

מדובר במודם אפצ´י, 33KB, איסה (לא PCI... אגב - אומרים איסה או איזה??) יש לו סט של שבעה מתגים לבנים קטנטנים הנתונים במסגרת כחולה, בחזית (סמוך לחיבור קו הטלפון/מיק/רמקול) בעלי שני מצבים כ"א, ועל הכרטיס עצמו יש סט של 8 ג´מפרים בני שני מצבים כ"א (שלוש רגליים לכל אחד, הכוונה). סמוך אליהם יש טבלה כזו: com jp1-jp10 sw1 3,4,6 1-2 1 4,6 1-2 2 3,5 1-2 3 4 1-2 4 PnP 2-3 xxx אני הבנתי כך, ותקנו אותי אם טעיתי: אם אני רוצה להתקין את המודם ב-קום4, כל הג´מפרים צריכים להיות על רגליים 1 ו-2, והמתג הלבן מס´ 4 צריך להיות לחוץ. אני צודק?? זה אמור ללכת, אגב, לפנטיום 1 עם 95, כמובן... (יש אנשים כ"כ חסכניים, שלא מבינים למה צריך לקנות חדש אם יש ישן שפועל... אז מה אם הוא קצת איטי...)
 

Dr HalfBaked

New member
אוייששש... הטבלה התחרבשה...

סורי... מקוה שתבינו אותה, עם מעט (או הרבה) דימיון...
 

jumpgate

New member
לא לא לא

זה לא הולך ככה. כשזה מגיע לג´ימפורים, אנחנו צריכים את תמונה יותר מדוייקת...
 

Dr HalfBaked

New member
אוקי... מה בדיוק צריך???

שאנסה לצייר את זה??? כי אין לי מצלמה...
 

moonsun

New member
אתה יכול לחפש את שם הדגם של

המודם בגוגל... קצת חיפושים ותמצא טבלה מצויירת... תעלה אותה לכאן.. לגביי השיקול של הבחור... יש גם יתרונות למודם חומרה ישן על מחשב חלש מאוד... תתקין לו soft modem חדש והוא יחנוק אותו... שים לב ש com1 ו com3 מתנגשים לפעמים ן com2 ו com4 מתנגשים... כלומר אם יש עכבר מחובר על com1 למשל.. לא כדאי לשים את המודם על com3 וכח הלאה....
 

Dr HalfBaked

New member
לא ממש הבנתי...

לא ממש הבנתי כוונתכם, ספידי ומונסאן, אבל אני בהחלט אשמח לקבל עזרה. והמודם הזה עבד על המחשב הזה בעבר, והיה בסדר (לא נחנק לגמרי, הכוונה). וג´מפ - קראתי שוב את הודעתי, ואולי היא לא מנוסחת טוב: אני בוודאי שלא התכוונתי לצחוק על חשבונך, ואם כך ניתן היה בטעות להבין ממנה - אלף סליחות מראש!!! אתה התומך מס´ אחד כאן, בערך, ואני מוריד את הכובע בפניך ושמח על נוכחותך ועזרתך העצומה כאן. מקוה שהדברים באו על מקומם, ואשר לתמונה של הג´מפרים והמתגים - אני אנסה לצייר משהו בערב בבית, כי חיפשתי ולא מצאתי תמונות. אולי אצליח לסרוק אותו - שווה ניסיון... וכמובן - תודה מראש לכל העוזרים!
 

xroeeh

New member
Apache אנחנו יודעים, אז דגם יותר

מפורט.... ד"א צימי איפה אתה?
 

tzimi

New member
לא יודע, בסוף הלכתי לישון../images/Emo108.gif

בשמונה, התעוררתי באשר והייתי מת מעייפות אז חזרתי לישון והתעוררתי היום בשש.........
 

tzimi

New member
כל הסדר יום נדפק עכשיו...../images/Emo108.gif

בטח גם היום אני ארדם מוקדם...
 

Dr HalfBaked

New member
אופסססס... אינני בבית...

אבדוק את הדגם ואודיע בערב... אופססס... מצטער, ותודה...
 
למעלה