מיכלוש,
אם את בהירה יחסית והשמלה אדומה- למראה ערב, את יכולה לשים צלליות אפורות שחורות ואודם בורדו-אדום למראה בוקר- לא הייתי ממליצה על איליינר, כי זה נורא תלוי איזה מבנה של עין יש לך, אבל את יכולה בכלל לא לאפר את העיניים ולשים רק עפרון שחור והרבה מסקרה ואודם אדום או ליפגלוס עם גוון של אדום, ואת את רוצה לאפר את העין לכי על גוונים חומים עדינים. בהצלחה.