זקוקה לעצה
היי, אני בת 21 ויש לי חבר כבר שנה וחודשיים, היו לנו שתי פרידות שבאה כל פעם מצד אחר, עכשיו חזרנו ואנחנו כבר שבועיים אחרי הפרידה השנייה, נפרדתי ממנו כי חזרתי מדרום אמריקה עם תובנות, התעצבנתי שהוא לא מתקדם עם עצמו, שהוא לא עשה תיאוריה, למד, חוסך, ובעיקר גם דברים בבית שלו. חזרתי אליו משום שהסיבות שבגללן נםרדנו לא נאמרו בפניו וחזרנו כי הוא מבין שאני לא אהיה עם אדם שלא מתקדם. בנוסף לכל אנחנו מאוד שונים. הוא לא אוהב לטייל, אני כן, הוא לא אוהב אנשים ואני כן, אנחנו פשוט הפכים.. הוא אומר שהשוני זה לא משהו שצריך להפריד בינינו. בשבועיים האלה שחזרנו הוא התחיל ללמוד שיעור נהיגה, הוא קורא את הספר שכתבתי שנורא נפגעתי שהוא לא רצה אפילו, ומתחיל לחשוב מה ללמוד, חבר שלי הוא אדם מקסים באמת טוב לב. אני רק מפחדת שהשוני ביננו יגרום לנו להיפרד... איך אני יודעת אם הוא האדם בשבילי?, איך אתה יודע שלא טעית בבחירה שלך?.
בסופו של דבר כולנו רוצים להתחתן.. השאלה איך אני יודעת אם הוא הגבר של החיים שלי?
היי, אני בת 21 ויש לי חבר כבר שנה וחודשיים, היו לנו שתי פרידות שבאה כל פעם מצד אחר, עכשיו חזרנו ואנחנו כבר שבועיים אחרי הפרידה השנייה, נפרדתי ממנו כי חזרתי מדרום אמריקה עם תובנות, התעצבנתי שהוא לא מתקדם עם עצמו, שהוא לא עשה תיאוריה, למד, חוסך, ובעיקר גם דברים בבית שלו. חזרתי אליו משום שהסיבות שבגללן נםרדנו לא נאמרו בפניו וחזרנו כי הוא מבין שאני לא אהיה עם אדם שלא מתקדם. בנוסף לכל אנחנו מאוד שונים. הוא לא אוהב לטייל, אני כן, הוא לא אוהב אנשים ואני כן, אנחנו פשוט הפכים.. הוא אומר שהשוני זה לא משהו שצריך להפריד בינינו. בשבועיים האלה שחזרנו הוא התחיל ללמוד שיעור נהיגה, הוא קורא את הספר שכתבתי שנורא נפגעתי שהוא לא רצה אפילו, ומתחיל לחשוב מה ללמוד, חבר שלי הוא אדם מקסים באמת טוב לב. אני רק מפחדת שהשוני ביננו יגרום לנו להיפרד... איך אני יודעת אם הוא האדם בשבילי?, איך אתה יודע שלא טעית בבחירה שלך?.
בסופו של דבר כולנו רוצים להתחתן.. השאלה איך אני יודעת אם הוא הגבר של החיים שלי?