זקוקה לעצה

tyran8

New member
זקוקה לעצה

שבוע נפלא עם אנרגיות טובות..... הכרתי מישהו חדש הוא יצא בהצהרה שהוא רוצה אותי לקשר רציני עד הסוף בלי משחקים . זרמנו בקשר והשבת גם עשיתי אצלו הבאתי את הילדה שלי והבנים שלו היו גם והיה מאוד נחמד . מצד אחד ידוע לי ממקורות שהוא התגרש בשל בגידה של אישתו. והיא לא רצתה בילדים היא לא בקשר איתם הוא חד הורי . הוא קנאי לי מאוד דואג לי .אבל הוא מאוד מרוחק ממני פיזית: בלי חיבוק בלי נשיקה מאוד מוזר .... אני מאוד מבולבלת קשה לי לפצח אותו . הוא מתעניין בי מתקשר המון .הוא הזמין אותי אליו לסופ"ש עם הילדים שלו שום מגע לא היה בינינו. מה עושים? מה לומר ? הוא בחור מאוד טוב והיה חיבור מצוין בינינו . הוא מאוד פתוח אליי מספר לי דברים ומשתף וגם אני (אני יותר סגורה ממנו באישיות קשה לי לספר ולהפתח ) ... שיחות כבדות יש בינינו מעין מתח מוזר באויר .מדבר אלי ברישמיות. נראה לי שהצלחתי לבלבל גם אותכם.......
 

גרא.

New member
tyran8,קשה לפענח את ההתנהגות שלו,בלא שהוא

עצמו יסביר אותה.ומה שנשאר אלה הן ספקולציות,שלא תמיד כדאי לעסוק בהן.ראי,אחרי הכל הוא כבר נכווה פעם קשה.ומי שנכווה ברותחין, נזהר בצוננים.יתכן שהוא זקוק לזמן נוסף בכדי להתקרב יותר,ולהיות בטוח במיסוד הקשר הזה ביניכם.בלכ מקרה,לחץ בכיוון של...רק עלול הזיק.תני לו את כל הזמן שהוא זקוק לו,ואז תדעי יותר מה כוונותיו.
 

vq86846

New member
לא בילבלת בכלל

עבדתי עם הרבה מקרים כמו שלך. מניסיון אני יכול לומר לך שהוא כנראה נמשך יותר לבנים, אולי הומו או דו מיני בגלל זה יש ניתוק ולא שום דבר אחר. פגשתי מלא הומואים שיש להם ילדים כמו יוסי מהאח הגדול וזה רק כדי להסתיר את המשיכה לבנים. כן, אל תתפלאי אם לא יעמוד לו עליך במיטה. אבל עדיין זו לא סיבה לעזוב אותו.
 
8 - אכן קשה לדעת מה יש לבחור.אך לי נראה שיש

משהו שעוצר אותו,או שמגע פיזי לא מוכר לו מספיק,אולי ,כמו שלך יש קושי להיפתח רגשית. מה שכן ניתן לעשות כדי לנסות להבין יותר ,אני מציע לך להיות זו שמתקרבת יותר ופחות מחכה שזה יבוא ממנו.אתם נפגשים די הרבה,אז תתחילי במחוות קטנות,למשל,כשהוא אומר או עושה משהו נחמד כלפייך,או אומר לך משהו נחמד,תני לו ליטוף קל על ידו,או לחיו,ותראי כיצד הוא מגיב.במידה ותגובותיו חיוביות,או אפילו ללא תגובה,נסי בהזדמנויות אחרות ומתאימות לעניין שוב לגעת או לחבק את ידו,או יד על כתפו,או ליטוף על עורפו...-ושוב תראי לאן זה מוביל .יתכן שיש לו חששות להתקרב פיזית אלייך מסיבותיו ולא בגללך,הרי הוא הצהיר שהוא מעוניין בקשר רציני... במידה ויחלפו מספר שבועות מאז היכרותכם,ועדיין לא תהייה התקרבות פיזית מצידו,למרות נסיונותייך (שהצעתי) ,אז כדאי לדעתי שתעלי את הנושא באחד משיחותיכם הפתוחות,אך תעלי זאת בצורה של - אני מרגישה קרובה אליך ריגשית (כשתרגישי כך כמובן ) אבל חסר לי שאינך מתקרב אלי...- למשל ,ואז תראי מהי תגובתו,ויהיה לך ולכם יותר ברור היכן עומד הקשר.בהצלחה.
 
למעלה