זקוקה לעצה
שבוע נפלא עם אנרגיות טובות..... הכרתי מישהו חדש הוא יצא בהצהרה שהוא רוצה אותי לקשר רציני עד הסוף בלי משחקים . זרמנו בקשר והשבת גם עשיתי אצלו הבאתי את הילדה שלי והבנים שלו היו גם והיה מאוד נחמד . מצד אחד ידוע לי ממקורות שהוא התגרש בשל בגידה של אישתו. והיא לא רצתה בילדים היא לא בקשר איתם הוא חד הורי . הוא קנאי לי מאוד דואג לי .אבל הוא מאוד מרוחק ממני פיזית: בלי חיבוק בלי נשיקה מאוד מוזר .... אני מאוד מבולבלת קשה לי לפצח אותו . הוא מתעניין בי מתקשר המון .הוא הזמין אותי אליו לסופ"ש עם הילדים שלו שום מגע לא היה בינינו. מה עושים? מה לומר ? הוא בחור מאוד טוב והיה חיבור מצוין בינינו . הוא מאוד פתוח אליי מספר לי דברים ומשתף וגם אני (אני יותר סגורה ממנו באישיות קשה לי לספר ולהפתח ) ... שיחות כבדות יש בינינו מעין מתח מוזר באויר .מדבר אלי ברישמיות. נראה לי שהצלחתי לבלבל גם אותכם.......
שבוע נפלא עם אנרגיות טובות..... הכרתי מישהו חדש הוא יצא בהצהרה שהוא רוצה אותי לקשר רציני עד הסוף בלי משחקים . זרמנו בקשר והשבת גם עשיתי אצלו הבאתי את הילדה שלי והבנים שלו היו גם והיה מאוד נחמד . מצד אחד ידוע לי ממקורות שהוא התגרש בשל בגידה של אישתו. והיא לא רצתה בילדים היא לא בקשר איתם הוא חד הורי . הוא קנאי לי מאוד דואג לי .אבל הוא מאוד מרוחק ממני פיזית: בלי חיבוק בלי נשיקה מאוד מוזר .... אני מאוד מבולבלת קשה לי לפצח אותו . הוא מתעניין בי מתקשר המון .הוא הזמין אותי אליו לסופ"ש עם הילדים שלו שום מגע לא היה בינינו. מה עושים? מה לומר ? הוא בחור מאוד טוב והיה חיבור מצוין בינינו . הוא מאוד פתוח אליי מספר לי דברים ומשתף וגם אני (אני יותר סגורה ממנו באישיות קשה לי לספר ולהפתח ) ... שיחות כבדות יש בינינו מעין מתח מוזר באויר .מדבר אלי ברישמיות. נראה לי שהצלחתי לבלבל גם אותכם.......