זקוקה לעידוד וחוות דעת

זקוקה לעידוד וחוות דעת

בוקר טוב לכולן. אני די אובדת עצות , בלובלת ולא מסוגלת לקבל החלטות. יותר מדי משתנים

מטופלת IVF (בעיה מכנית). 3 סבבים שנכשלו. בכל סבב נוסה מינון שונה של תרופות , אבל תמיד פרוטוקול קצר אנטגוניסט. סבב ראשון- אחוז הפריות הכי גבוה ואיכות העוברים מאוד טובה. סבב שני - כמות הביציות הכי גבוהה, אבל היה זרע לא טוב וכמות הפריות הייתה נמוכה. סבב שלישי - המינון של התרופות היה לא מוצלח (זה מה שאנחנו חושבים) לקראת השאיבה אסטרודיול התחיל לרדת (עלה אחר זה) וזקיק אחד "נעלם". סבב לא מוצלח ואיכות העובר לא משהו. בכל הסבבים ביציות בשלות גם אם בכמות לא גבוהה. בסבב ראשון ושלישי בטא נמוכה אבל לא שלילי וכמה ימים אחרי - שלילי.
על הדרך עברנו משבר עם הרופאה (למעשה כמה משברים) ודי רצינו להחליף. מצד שני מאוד האמנו דווקא בפרוטוקול השני שהניב הכי הרבה ביציות.
היינו אצל רופא אחר שהציע ללכת על IVF טבעי. כי אני מקבלת המון הורמונים (450 יחידות ) וכו'... לא שכנע אותי, כי בכל מקום שאני קרואת מציעים IVF טבעי כאשר אין תגובה הורמונלית/מחזירים ביצית 1 או פחות. וזה לא המצב. אני רוצה להיפגש איתו שוב אבל זה יקרה רק בשבוע הבא.
אז יש לי פרוטוקול חדש מהרופאה שלי (דקא במקום צטרוטייד בפרוטוקול קצר). יש לי הצעה של רופא אחר לטבעי (וזה אומר לא לעשות החודש שום דבר). אין לי שום אמונה באף אחד (מצטערת, אבל כרגע זה מה שאני מרגישה). ואין לי מושג מה להחליט.
אין לי רופא שאני סומכת עליו ובעיקר אין לי כוחות... וגם אין לי זמן

עצות?
 

אורנה341

New member
מצטערת לשמוע


על הדרך שאת עוברת .

אני הייתי מציעה לך במקרה כזה ( גם לי היה משבר עם רופא שהייתי מטופלת אצלו3 שנים )

בתור התחלה לעבור רופא ולנסות פרוטוקול חדש . לכל רופא יש אג'נדה מסויימת וראייה שונה וחייבים לטעמי כל 3 -4 טיפולים במידה ואין תוצאות או שיש תחושה לעבור רופא ולשמוע חוות דעת נוספת . אני מאוד מבינה את התחושה שלך של חוסר אמונה ברופאים ולכן צריך לבחור משהו שאת מרגישה שיש לך תקשורת טובה איתו ואם אין תוצאות להמשיך הלאה ( לא התחתנו עם א אף אחד
)


אני העדפתי לעבור למחלקה ציבורית ששם יש צוות . היו פעמים שהייתי מגיעה למחלקה למעקבים והרופאים היו מספרים לי תוך כדי הבדיקות שבישבות צוות היו רבים ומתלבטים על התיק שלי מה שעשה אותי כמובן מאושרת מאוד ונתן לי את התחושה שאני במקום טוב .

אני לא יכולה לעזור לך הרבה בפרוטוקולים טבעיים ( אני לדוגמא לא יכולה לעשות כאלו ) אבל לי זה נשמע טוב . מעבר לפרוטוקלים הקצרים יש גם ארוכים וגם סוגים שונים של תרופות שגם הם איכותיים וחייבים להתנסות ולגלות מה הכי טוב בשבילך .3 סבבים זה לא מעט אך גם לא הרבה ויש כאן לצערי , הרבה אלמנט של ניסוי ותהייה וגם הרבה מזל

אשמח אם תעדכני מה בחרת ואיך את ממשיכה והרבה הצלחה להמשך
 

בלונזית

New member
תראי

לא אמרת כמה ביציות וכמה הפריות
לכן קשה להסיק האם אכן מדובר בפרוטוקול מוצלח

מה הכוונה בבטא נמוכה? יותר מ- 10? יותר מ- 20?
אם כן אולי כדאי לבדוק עניין קרשיות יתר

בכל מקרה אני באופן אישי הייתי מחפשת רופא שאוכל לתת בו אמון
 
הץכוונתי פרוטוקול מוצלח מבחינתי

הפריות היו :3 מתוך 4, 2 מתוך 6, ו1 מתוך 2
בטא 12 ו7.
אין בעיה עם קרישיות יתר

תודה
 

בלונזית

New member
חשוב לבדוק

כדי להחליט אם הפרוטוקול היה מוצלח
האם כל הביציות היו בשלות ומה היתה איכות ההפריות

בכל מקרה מהנתונים שמסרת שכל היבציות היו בשלות נשמע שהפרוטקול הראשון היה הכי מוצלח

בכל מקרה שווה לנסות לקחת דאה - כדי לשפר את התגובה השחלתית
וטחאזור על המלצתי - חשוב להיות עם רופא שאת סומכת עליו

שיהייה בהצלחה
 
למעלה