זקוקה לעזרתכם

זקוקה לעזרתכם

האם יש סיכוי חיובי לשתוף פעולה עסקי ביני: 13/7/1954 שעה 0940 בוקר כפר סבא ישראל נקבה

לבין: 7/8/1977 שעה 1200 צהריים כפר סבא ישראל. זכר

היכן עלולות להיות מכשלות?

בשום אופן לא מדובר בכסף גדול משום צד, אלא שאני חרדתית ולא רוצה אי נעימויות משום סוג.

תודה רבה ושנה טובה
 
אילו רק ידעתי איך עושים את זה ואיך

נותנים קישור, ואיך מפענחים את זה...(דמעות על לחיי).
 

um1111

New member
שלום פרפר, מתנה לשנה החדשה

שנה טובה לך, ליאיר ולכל חברי הפורום.

UM
 
היי,אז את פה כל הזמן הזה?ומה עם שוכח סיסמאות?

גם אתה איתנו?
אתה חמוד מאוד, שנה טובה לך, שנת רשיון נהיגה ביד.
 
הזוית בין מרס לאורנוס - לא קלה

זוית שכזו מביאה קטיעות ברצפים של פעילות. מנסיוני היא אינה קלה לקשר זוגי כל שכן לקשר עסקי שם נושא של אחריות ומחוייבות הן סוג של מאסט.
 
אגב, מרס יוצר גם זוית של עימות לפלוטו

ושניהם נמצאים מאחורי הקלעים - לא דברים שאפשר לראות במבט ראשון והם יוצאים רק בהמשך. מרס עצמו נמצא בבית העבודה אבל במזל דגים, יצירתי כשלעצמו אבל.. זוית הפעולה בין נפטון שליט הדגים לונוס - כנראה את במבט קומפוזיט - מונעת ממנה לראות את כל התמונה או את התמונה בכלל. זה לא אומר שזה רע - זה אומר שיש שם הרבה יותר מורכבות ממה שנראה כלפי חוץ.
 
שבת ש' אני זקוקה להסבר:איך נוצרת

מפת קומפ' - חשבתי שמניחים מפה על מפה, אבל פה אני רואה סט כוכבים אחד. וכוכבים ש"זזו" ממקומם במפות המקור.

איך יודעים מי צד א' ומי צד ב' או שמא לעצם העניין זה לא חשוב???

ומה משמעות ההבט החיובי שנוצר בין נפטון למרס ובין נפטון לאוראנוס ופלוטו?

ומה משמעות הצמידות בין ונוס לשמש?

תודה למשיבים
 
אסביר לך את העיקרון

יש בעיקרון שתי שיטות עיקרון. האחת מפת יחסים, שבה באמת מניחים מפה על מפה ורואים איזה כוכב עושה זוית עם מי אצל מי, והשניה -מפת קומפוזיט, כשהקומפוזיט הקלאסי הוא הפיכת שתי המפות למפה אחת, בחיבור של כל נקודות האמצע בין הפלנטות, הבתים וכו. זו מפת הקשר עצמו, ויש לה חוקים משלה כי גם קשר הוא סוג של ישות, והדיאלוג בתוך הישות - כמו הדיאלוג בתוך מה של אדם - הוא הדיאלוג שמייצג את הדינמיקה בתוך הקשר עצמו.
 
ובכן, לדעתי.. לא.

כשמצליבים מפות במפת יחסים רואים כביכול את הדיאלוג בין הפלנטות, אבל השקלול הסופי שלו הוא קשה עד בלתי אפשרי: מה למשל קורה כשירח של בת זוג צמוד לאורנוס של בן הזוג, עושה 120 מעלות לשמש אבל 90 לירח ולמרס שלו, 180 לסטורן שלו ו 60 לונוס שלו? רק כדי להגיע למסקנות חד משמעיות ממיקוד הירח שלה צריך להשקיע לפחות שבוע, וגם אז לא בטוח שהתמונה תהיה ברורה, והירח הוא רק פלנטה אחת מתוך עשר.. ועכשיו - מה קורה כשהירח שלו צמוד לשמש שלה, יוצר 180 לאורנוס שלה 90 לונוס שלה ו 60 לסטורן שלה? שתי מערכות סופר מורכבות יש כאן, ולנתח את שתיהן ולהגיע למסקנות חד משמעיות של כל אחת מהן כלפי השניה ועוד פעמיים..אוהו.

בקומפוזיט לעומת זאת יש כבר מסקנות בילט אין כיון שיש רק ירח אחד שמסמל את חיי היומיום בקשר, שמש אחת שמסמלת את גוף הקשר, ומרקורי אחד שמסמל את התקשורת בקשר, והן כולן מדברות על הקשר עצמו שהוא פונצקיה של שניהם ולא כל אחד לחוד.. לקשר יש דינמיקה משלו, ואני למשל בקשר עם מישהו אחרת מאשר בקשר עם מישהי אחרת: כל קשר מוציא ממני משהו אחר, וסך הכל של שנינו - הוא במפת הקשר. כאן לדעתי האישו המרכזי - ובו המסקנות.

דעתי, כמובן..
 
למעלה