זקוקה לעזרתכם!

ליטל 18

New member
זקוקה לעזרתכם!../images/Emo7.gif

תכננתי יום כיף לחבר שלי (יש לו יומולדת ואנחנו שנתיים ביחד אוטוטו). כבר אמרתי לו שישריין לעצמו את יום שבת הבאה כדי שאני יוכל לחגוג לו אבל אתמול הוא אמר לי שמאשפזים את אמא שלו לצורך בדיקות (לא משהו רציני קשור לאלרגיה כלשהי) בדיוק בסופ"ש שתכננתי. שבועיים אח"כ (ב-22 לחודש) אנחנו נוסעים לצימר לכבוד השנתיים שלנו ביחד ולכן אני לא רוצה לדחות את היום כיף שתכננתי לו כדי שזה לא יצא שבוע אחרי שבוע. הוא לא יודע מה יש ביום כיף הזה (ולצערי אני מעדיפה כרגע גם לא לגלות לכם כי הוא יודע את הניק שלי בתפוז. ואני מבטיחה לגלות אחרי שאנחנו נעבור את היום הזה). בכל אופן הוא אמר שמבחינתו אפשר לוותר על זה. וזה ממש פגע בי כי כבר תיכננתי והשקעתי בזה כסף וזה בכלל לא כיף לדחות את כל זה בחודש כמעט.
אם למישהו יש עצה מה אפשר לעשות, אני יודה לכם מאוד מאוד מאוד (אה, ואי אפשר לעשות את זה ביום חול וגם לא ביום שישי כי אני לומדת והוא לא מוכן לקחת ימי חופש מהעבודה כי זו עבודה חדשה יחסית). בבקשה בבקשה תעזרו לי!!!
 

ShirShir

New member
אולי תסבירי לו את כל מה שכתבת לנו?

ספרי לו שהשקעת בהפתעה ומאוד התאכזבת שהוא מוכן לוותר עליה בכזו קלות. אולי תנסו לדחות/להקדים את המועד ליום כיף? אולי כן לעשות זאת שבוע אחרי שבוע? אולי תוכלי לשנות מעט את התכנון כדי שייסתדר לכם? בכל מקרה, אם תדברי איתו אני מאמינה שתוכלו להבין אחד את השני ולמצוא פתרון טוב.
אם יהיו לך עוד התלבטויות/שאלות - אנחנו כאן
 

Jazz Singer

New member
היי ליטל

אני מאד מבינה אותך אבל את צריכה להבין אותו, אמא שלו מתאשפזת לבדיקות ומה שמעניין אותך זה יום כיף, יכול להיות שזה פוגע בו.
 

ליטל 18

New member
אני לגמרי מבינה אותו

וזו בעצם הסיבה לכך שאני מאוד מתלבטת מה לעשות. לחבר שלו יש יומולדת ביום שבת והחברה שלו דיברה איתי שנארגן משהו ביחד איזו מסיבת הפתעה אז חשבתי לעשות איתה את זה ביום שבת ואת היום כיף לדחות לשבת הבאה. הבעיה היא ששוב אני לא יודעת אם הוא ירצה לבוא או לא. אני בטוחה במאה אחוז שגם בלי המסיבה וכו' הוא ילך ליומולדת של חבר שלו כי הם חברים ממש טובים. ואז בפנים אני מאוד יפגע שכאילו הוא לא מעריך את מה שאני עושה אבל ליומולדת של חבר שלו הוא כן הולך. אוף, כולי מבולבלת כבר!
 
תראי...

הוא לא יודע מה תכננת. הוא לא יכול לדעת כמה מחשבה השקעת, או כמה זה חשוב לך. מצד שני, הוא יודע שלאמא שלו נורא חשוב שהוא יהיה איתה כשהיא מתאשפזת ושלחבר שלו נורא חשוב שהוא יהיה איתו ביום ההולדת שלו. בעיניו, אני חושבת, יום כיף ליומולדת של עצמו (בלי קשר לעובדה שאת ארגנת אותו!), פחות קריטי. לדעתי הרעיון הכי הגיוני יהיה להקדים או לדחות בשבוע את יום הכיף.. על הדרך, מהצד, תדגישי לו כמה חשוב לך לעשות את זה וכמה השקעת בתכנון היום. אני בטוחה שאם תסבירי לו את זה, הוא ישמח לבטל תוכניות אחרות לשבת שלפני או שאחרי... בהצלחה!
 
למעלה