זקוקה לעזרה

זקוקה לעזרה

אני מנותחת מזה שנה עם תוצאה יפה ירדתי עד כה 34 ק"ג במשקל .גובהי הוא 1.5 שוקלת 58 ק"ג רוצה לרדת עוד 4-5 ק"ג. עד כה לא היתה לי בעיה עם הטבעת . אני מנותחת של ד"ר אבינוח סגורה על 8.75 אוכלת בעיקר כלכלה רכה משתדלת לאכול לאט לאט . מיום ראשון יש לי כאבים ברום הבטן שוחחתי עם ד"ר אבינוח שאף בדק ולא מצא ה מקור הכאב עברתי אף צילום בטן ואף CT בטן שלא מצא שום ממצא אך הכאבים שם .ופה אני פונה אליכם חברים יקרים אולי משהו חווה עבר ויכול לתת לי עצות מה לעשות . אני לוקחת נגד כאבים זה טוב לשעה שעתים ואז חוזר בשיא עוצמתו אולי יש משהו שיכול להעלות איזה השערה .
 
תבקשי לעשות

גסטרוסקופיה. הכנסת מצלמה לתוך הקיבה מהוושט. http://gastro.sheba.co.il/endoscopic_examinations/Gastroscopy/http://gastro.sheba.co.il/endoscopic_examinations/Gastroscopy/
 
עשו CT בטן

אז אני מאמינה שאם היו אבנים בכיס מרה היו רואים את זה . אוףףףףףף שום דבר לא עוזר לי לקחתי כדור ספסמלגין חשבתי שיקל קצת אך לא זה עדין כואב .אומנם לא ברמות של יום ראשון ושני אך עדין יש לי כאבים מציקים.
 

קובי d1

New member
לימי

בצילום ושט קיבה אפשר לראות מה מצב הטבעת מקווה שהכאבים יעברו קובי
 
עשו לי צילום בטן

עם חומר ניגוד ויש מעבר של החומר טוענים שהכל בסדר עם הטבעת . אבל אני לא בסדר עם הכאבים זה ממש ממש מציקקקקקקקק.
 

אופירA

New member
מנהל
לאור כל הבדיקות שעשית

הייתי עושה ניסיון בוגר ואחראי - לפתוח באופן זמני ב-1 או 2 CC את הטבעת, ולראות אם הכאבים נעלמים. כי אם הכאבים נעלמים אחרי פתיחת 1-2CC, אז הבעיה היא בטבעת, גם אם לא ראו את זה בצילומים! ותצטרכי לשבת לד"ר אבינוח על הווריד כדי למצוא את הבעיה ולפתור אותה. גם תעשי בדיקות שתן ותשללי כל אפשרויות פיזיולוגיות אפשריות אצל רופא המשפחה, בעקשנות. בלי קשר, קצת מצער אותי שאת הגעת ל-BMI הבריא של 25, כאשר את ניזונה מכלכלה רכה ולא מאכילה נורמלית, ורוצה לרדת עוד במשקל, ל-BMI22. אני לא מצליחה בשום אופן לראות את הצד הבריאותי בצעד הזה. זה צעד לא נכון מבחינה בריאותית. זה צעד גחמתי של אדם שרוצה להיות חתיך בעזרת ניתוח, גם אם המחיר הוא שהוא לא יאכל נורמלי. בטבעת מהודקת מאוד קורים דברים לא נורמלים. אני לא נביאה, ולא יודעת מה קרה לך, אבל ההרגשה שלי היא שזה הטבעת דווקא.
 
למעלה