זקוקה לטיפים בגינה

חדרתית

New member
זקוקה לטיפים בגינה

עברתי לבית שכור עם גינה במצב מזעזע לטעמי. יש הרבה ג'אנק בחצר, הרבה עשבים וכד'. בתמונה מקדימה יש בין העשבים עשבי תיבול. אני רוצה צמחים עם הרבה פרחים עם צבע.
 

רוּפֵן

New member
..לפנות את השטח מכל "הפרעה"...

להשקות את האדמה הייטב, או להמתין ליום ראשון שני, כי בסופ"ש ירד גשם.. כשהאדמה לחה ורטובה, לקחת ליד קילשון טוב, ולהתחיל, מהקיר ואחורה.., לנעוץ לעומק 30 ס"מ ולהפוך, ...לנעוץ ולהפוך.... אחרי שכל האדמה נהפכה.. להשאיר אותה כך ל 4 ימים לפחות. אחרי זה.., לקחת קילשון ולהפוך שוב ו..להשאיר אותה כך ל 4 ימים לפחות לפזר עליה קומפוסט - 10 ליטר למ"ר - ולתחח עם מתחחת/מקלטרת 3 שיניים עד שהאדמה תהייה אחידה.. וישרה. להשקות הייטב כעת האדמה מוכנה לשתילה, זריעה וכו'.. בכיף... ובהצלחה !
 

חדרתית

New member
../images/Emo51.gif

מבטיחה לדווח
 

oferessel

New member
מאחר שהבית שכור...

כמה את מוכנה להשקיע? (כסף, עבודה, זמן)
 
השכרתי בית עם גינה ועצי פרי+פרחים

ודשא. השוכרת אמרה לי: "חכי חכי מה בעלי יעשה לך בגינה, איזה פרחים.. חכי חכי". בחורף הגשם הישקה, הגיע הקיץ ועברתי בסביבה, חשכו עיני... הכל יבש, העצים מתים, כאב לב. קמצן כילי כזה לא ראיתי בחיי , בשבילי אלו יצורים חיים, איך אדם יכול להרוס ככה? הוא הבטיח לתקן ולדשן הדשא. נעים לראות שיש דיירים המוכנים להשקיע בדירה שכורה. אני , כבר "הראו" לי..
 

חדרתית

New member
להרוג עצים

זה באמת....בלתי נסבל. יש הרבה אנשים שלא משקיעים והורסים את הבית ואת החצר. פה יש לי 2 עצי פקאן שאחד מהם כ"כ התיבש שהניב אגוזים בגודל של ענב. יש גבול לכמה שאני מוכנה להשקיע במיוחד כשאני מקבלת בית עם חצר אחורית שדה קוצים. אבל אני רוצה שלפחות בחזית הבית יקבלת מראה של בית שגרים בו.
 
האושר שפריחה גורמת שווה, לא צריך

להשקיע הרבה, הירקות שתגדלי לבד, אין כמוהם לטעם ולריח, הסיפוק רב, צריך רצון , מים ואהבה. את תקטפי את הפירות, תרתי משמע.
 
למעלה