זקוקה להמלצות

מירית117

New member
זקוקה להמלצות

היי בנות יקירות, הרבה זמן לא יצא לי להכנס לפורום כי הייתי בנסיונות התאוששות משל עצמי, אז קצת עדכונים : אני מהצפון ועברתי 9 טיפולי ivf לא מוצלחים והחלטתי ללכת לרופא פרטי והוא אמר שאין מנוס והסיכוי להצלחה ללא ניתוח נמוך מאוד , אז אין ברירה ואני לקראת לפרוסקופיה שניה ( מתה מפחד ), העניין שהרופא שהוא המליץ לי עליו לא עובד עם כללית והוא דורש על הניתוח 8,000 ש"ח לא כולל אישפוז שגם אותו אני אמורה לשלם באופן פרטי כי הוא לא בהסכם . ולפי הברורים עם הכללית יש 2 רופאים שהם מומחים בניתוחים מסוג זה אבל אני לא מכירה אותם כי הם מהמרכז הראשון זה ד"ר פנסקי מרדכי והשני זה ד"ר חן גולדשמיט . ואני יותר מאשמח לקבל פרטים/ המלצות על הרופאים האלה ולדעת מה לבחור כי לפי ההסכם משלמים עליהם לא יותר מ600 ש"ח ואין לי כסף לשלם לניתוח + אשפוז אם הם לא יורדים ברמתם מהמנתח שהומלץ לי עליו. אני מודה לכם מאוד על התשובות
 
לא מכירה אישית

אך שמעתי המלצות טובות מאוד על ד"ר פנסקי. תנסי לעשות עליו חיפוש בפורום.
 

מירית117

New member
תודה תודה תודה

האינטואיציה שלי גם אמרה אבל רציתי גם דעה תודה רבה לך
 

luli74

New member
אני יכולה להמליץ לך על דר' גולדשמיט

רופא מצויין. ניתח אותי פעם אחת בבילנסון וסייע לדר' סוריאנו בניתוח הגדול שלי באסותא. מקצוען.
 

מירית117

New member
ניתוח לפרו' עוזר בהשבחת הזקיקים?

כי עד עכשיו מכל שאיבה היה לי בערך 9 זקיקים ומהם ממוצע של 2 -3 עוברים בכל החזר והשאלה אם אחרי ניתוח יש מצב שמהשאיבה ישארו לי אותם מס עוברים או גדול יותר, או שבעצם הניתוח הורס תאי רזרבה שחלתית ואז בכל מקרה לא ישארו לי הרבה זקיקים?
 
אי אפשר לדעת

יכול להיות שלא תהיה כלל פגיעה בשחלה ויכול להיות שהשחלה תפגע. יש לך ציסטה? אצלי השחלה שבה הייתה ציסטה מייצרת זקיקים קטנים בלבד, כך שאני בטוחה שהיא נפגעה.
 

מירית117

New member
יש לי ציסטות גדולות מאוד

בימין 6*4 ובשמאל 3*4 למרות שאין לי כלל כאבים ועשיתי כבר ניתוח אחד שפגע לי בשחלה שמאל ובגלל זה אני עוד יותר פוחדת אבל אין לי ברירה לאחר 9 כשלונות הבנתי שאין מנוס ולעשות עוד טיפולים בלי שינוי לא יתן לי כלום , ואמרו לי שדיכוי לא ממש יעזור לי זה יכול להקטין לי אבל עדיין מבלי ניתוח הסיכוי נמוך . אני מתה מפחד שהשחלות יפגעו כ"כ עד שאני יצטרך תרומת ביצית
 
לגבי גודל הציסטות-הכל יחסי

שלי היו הרבה יותר גדולות. לאור מה שאת מתארת ולאור ההסטוריה הפיריונית שלך, לדעתי ועל סמך הניסיון שלי יכולה לייעץ לך כן לעבור לפה' אבל עם הידיים הכי טובות שיש - פנסקי,סוריאנו,גולדנברג - גולדשמיט לא מכירה ולא הייתי פונה אליו כמנתח ראשי.. אחרי הלפה-תבקשי מיד,עם היציאה מחדר הניתוח - 3 חודשי דקא ארוך לפחות אפשר גם יותר ואז תחזרי ל"שגרה". זה מה שהייתי עושה היום במקומך ולצערי הרב יש לי הרבה ניסיון באיך לא לטפל באנדו'. כמובן שיש סיכונים שהשחלות יפגעו אבל ככל שהמנתח יהיה מיומן יותר הסיכון הזה פוחת ולאור מה שאת מתארת אין לך הרבה ברירות אלא לבחור את הטוב ביותר ולקוות לתוצאה הטובה ביותר. אל לך למות מפחד- תרומת ביצית,אימוץ,פונדקאות הן לא מילים גסות
בכל מקרה,שיהיה בהצלחה גדולה גדולה
 

מירית117

New member
תודה על המידע

חשוב לי לא להתפשר ולדעת שאם יקרה חלילה משהו לפחות ניסיתי את הטוב ביותר. מודה מאוד על התשובות ומקווה שהקב"ה יהיה עם כולנו ויביא לנו מתנות בדמות ילדים אחרי מה שאנו עוברות
 

ha1231

New member
מה איכות הבציות והעוברים אצלך?

אולי כדאי להתייעץ עם רופא פריון לפני החלטה על ללכת לניתוח. יש רופא כירורג טוב בצפון ברמב"ם אך כחברת קופת חולים כללית תהייה לך בעיה להגיע אליו, אולי תלכי אליו ליעוץ מקצועי ועל כך ניתן לקבל החזר. בהצלחה
 

ha1231

New member
אני לא חושבת שהניתוח יגרום לך לקבל יותר זקיקי

זקיקים, הכמות של הזקיקים כנראה לא תשתנה, אך יש סיכוי שאולי האכות שלהם תשתנה ויהיו לך יותר עוברים מכמות הזקיקים שנשאבת. האם את מטפלת בבני ציון?
 

מירית117

New member
עשיתי שם 2 טיפולים

ועכשיו עברתי לפרטי אצל ד"ר קלדרון, הבנתי שלהמשיך בביח ציבורי לא יתן לי כלום כי את הרופאים זה לא באמת מעניין כמה טיפולים עברתי חלק אומרים אפשר להקלט עם האנדו , חלק ללכת לעשות ניתוח והבנתי שרק ללכת למקצוען יתן לי פתרון אמיתי- בתקווה כמובן . והוא אמר לי חד משמעית שניתוח יניב הרבה יותר תוצאות מלהמשיך עוד טיפולים ללא שינוי.
 

ha1231

New member
גם אותי בזמנו הוא שלח לעשות ניתוח ולהוריד

את החצוצרות כי הוא טען שהן מפריעות להשתרשות, התייעצתי עם 3 רופאים נוספים מלבדו וכולם אמרו שאין צורך, והם צדקו עשיתי רק הסיטרוסקופיה (כי היו לי פוליפים על הרירית) ולאחר מכן נכנסתי להריון, אך כל אחת והבעיה שלה, אך הייתי ממליצה לך לקבל חוות דעת נוספת לפני ההליכה לניתוח.
 

ravit441

New member
היי

היי מירית נעים מאוד שמי רווית אני מאוד מבינה אותך אבל יש רופא מדהים בתל השומר ד"ר סורינאו ישמח להפנות אותך עליו אל תתאיישי ץ החחים שלנו יפים מכדי להתייאש בהצלחה רוית
 
למעלה