זקוקה להמלצה על מנשא

אושיבה

New member
זקוקה להמלצה על מנשא

זקוקה להמלצה למנשא עבור הקטנצ'יק (בן 3 שבועות). המנשאי קשירה נראים לי קצת מורכבים, ראיתי מנשא שעצבה מישהי בשם שרון דרור שהוא ללא קשירות, האם מישהי מכירה ויכולה להמליץ?
 

טובשבט

New member
מנשא של שרון דרור../images/Emo45.gif

קודם כל מזל טוב ללידה. יש לי את המנשא שלה באמת כדי לא להסתבך עם הקשירות. מאוד פשוט ונוח לשימוש, הבד נעים, אני משתמשת גם בימים חמים. נלבש בדקה. שימי לב לשנות מדי פעם את כיוון הערסול. ואחרי שקיבלתי אותו פשוט עמדתי כמה פעמים מול הסרטון באינטרנט ולמדתי להשתמש בו, בהתחלה על יבש ואח"כ עם התינוקת. אח"כ כמה פעמים מול המראה, ועכשיו זה ממש זריז. אני מרוצה.
 

בק 2003

New member
אם לא קשירות אז לדעתי העדיפות השנייה

לגיל הזה זה מנשא אלכסוני - כגון ערסלי (כמו המנשא מאיה מארה"ב) או מנשא פאוץ'. בשניהם אפשר לשאת את התינוק בתנוחת ערסול ולאחר מכן קנגרו, בטן לבטן ונשיאת צד. אני קניתי את שלי אצל אוריתס ואפשר גם אצל נעמה מנשאים - תרימי להן טלפון והן בשמחה יעזרו לך ותוכלי למדוד את המנשאים ולראות מה נוח לך ולקטנצ'יק. אגב, אני עד גיל 4 חודשים השתמשתי במנשארי. בפעמיים-שלוש הראשונות זה באמת נראה מורכב אבל אח"כ עושים את זה בעיניים עצומות בשנייה וחצי. לדעתי זה המנשא האידיאלי לגורים קטנים שרק נולדו ושווה לנסות בכל זאת.
 

נורקס

New member
אני ממליצה לך לא לקנות לפני שאת מנסה

יש מנשא שיכול להיות מאד נח לאישה או תינוק מסויימים אבל מאד לא נח לאחרים. יש כאן מישהי בניק "אוריתס" שעושה סזנאות מנשאים. בסדנא כזו את יכולה למדוד מגוון של מנשאים ולקבל הדרכה לאופן השימוש בהם (הדרכה שמאד חסרה בחנויות, מה גם שאין חנות שיש בה מגוון רחב כ"כ של דגמים כמו שהן מציגות בסדנא) יש כמובן גם אפשרות לרכוש דרכן את המנשא הרצוי לך. ממליצה לך לפנות אליה. ושיהיה כמובן במזל טוב
 
שרון דרור - מעולה!

גם הלבישה שלו קלה ונוחה (בלי ליפופים) גם יש בו הכי פחות בד מכל מנשאי הקשירה ותואמיהם (ולכן הוא המתאים מכולם לקיץ) וגם המחיר שלו סביר ביותר (180 ש'). תסתכלי באתר שלה על נקודות המכירה וחפשי אחת קרובה למקום מגוריך (אם את לא מוצאת - דברי איתי, אולי אוכל לעזור לך). כשאת קונה - בקשי הדגמה.
 
למעלה