זנותיות בהישרדות אמריקה

Pלמוני

New member
זנותיות בהישרדות אמריקה

לאחר שצפיתי בחלק מעונות אמריקה,עד ל8 אולסטארס וחלק מעונה 9,הבנתי שאריק מהישרדות 2ישראל הוא לא הכי זנותי.
 

Volldemort

New member
וואו צריך לעשות כזאת תחרות

"המתמודד/ת הכי זנותי בהישרדות". נראה לי ג'נה והיידי מעונה 6 יזכו, או אפילו אמבר. בעונות האחרונות כבר כולם תמימים וחסודים.
 
כולם תמימים וחסודים? ../images/Emo233.gif

אמממ... פרוואטי, המפלרטטת הסדרתית? והוא התכוון לנחשיות, תחמנות, או כמו שאמורים לקרוא לזה "לעשות מה שצריך כדי להצליח". ותכל'ס, הוא טועה. ברגע שמישהו יודע מה לעשות, הדבר היחידי שמפריד בינו לבין הגמר הוא המזל ואנשים חכמים ממנו. דווקא הדברים היותר מעוררים מחלוקת נעשים על ידי האסטרטגים בפחות טובים, כמו אופיר אצלנו ונטלי במיקרונזיה.
 

Pלמוני

New member
אמבר ובוסטון רוב...

הבטיחו גמול וברית ללקס שישמור על אמבר בשבט שלו-ומייד הדיחו אותו. לפחות היו מעניקים לו את המכונית בפרק האיחוד במקום לשיאן
 
רק וונאביז עושים דברים כאלה ../images/Emo233.gif

דברים כמו ההדחה של לקס (שהוא בעצמו וונאבי מארץ הוונאביז), או ההדחה של מעיין אצלנו, אסטרטגים אמיתיים לא היו עושים כי זה סתם מעורר אנטגוניזם בקרב מי שיכולים להיות מושבעים בעתיד. רוב מריאנו , דו מנו ואופיר - וונאביז, לא אסטרטגים אמיתיים גל ואריק - אסטרטגים אמיתיים שיודעים גם איך לא למשוך אש.
 

ben178

New member
גל אפס, כבר דיברנו על זה

ישר הלך להשתחצן ולהבליט את המהלך שלו. זה שבשבקין ואיתי שני ילדים תמימים זה הסיבה היחידה שהוא לא היה מייד על הכוונת (כמו שגיא שם אותו).
 
זה כי גל ככל הנראה לא מעריץ ../images/Emo233.gif

ולכן חשב שלכל היותר הוא ייתקל באיזה דן מנו. הוא לא קלט שהוא נמצא באותו השבט עם הנחש הכי גדול בהישרדות הישראלית (אריק).
 

niro62

New member
אתה צריך לדעת

שלא כל מי שהוא אסטרטג הוא לווא דווקא זנותי הייתה למשל את המתמדדת סירי שהיא אחת השורדות האהובות והנחמדות בכל העונות והיא הייתה אסטרטגית מעולה והיו עוד הרבה אסטרטגים נחמדים. אם מישהו אסטרטג זה לא אומר עליו שהוא בן אדם מגעיל זה אומר עליו שהוא חכם :)
 

Pלמוני

New member
בפרק האיחוד-השורדת נתנה מכונית..

לאחד מבין המשתתפים. (עונה 8) לא הצלחתי להבין למה לא נתנה את המכונית ללקס-כי הרי הבטיחו לו משהו תמורת שמירתו על אמבר הזוכה [ובמיוחד לזה אני קורא זנותיות].
 

Pלמוני

New member
שיא חדש מבחינתי-עונה 14..

-דרימס,הרמאי בוגד הכי מגעיל עד עתה [ובצדק לא קיבל קולות מושבעים]
 

omer719

New member
../images/Emo45.gif גם לדעתי.

הוא אחד המתמודדים הכי שנואים עליי.
 
למעלה