למה חוכמולוגיה ../images/Emo35.gif
הגדלת הזכרון מ-1GB ל-2GB באה בשביל לשפר את ביצועי ויסטה.עד שתצא איכסטה חדשה שתדרוש 4GB, הנייד ילך קאטפוט.מרבית לוחות האם, במיוחד אלה בניידים שבאים עם זכרון של 1GB מקורי, בכלל לא תומכים ב-4GB.גם אם הנייד יחיה הרבה זמן ויהיה צורך ב-4GB ולוח האם יתמוך בכך, הרי שבעתיד הלא רחוק מחיר 4GB יהיה נמוך ממחיר 2GB הנוכחי.