זכויות יוצרים
זכויות יוצרים
שלום לכולם, סוף סוף קיבלתי את הדיסק שצולם ימים ספורים לפני השקת הדו קומתי הקייצי.הצלם הוזמן לצלם על ידי עירית ירושלים ואו חברת סיטי תור. הצילומים נעשו למטרת פרסום והצגת האוטובוס. שאלתי היא האם מותר לי להציג תמונות אלו או שעלי לבקש רשות הצלם? [סליחה אבל אינני זוכר את שמו ] או רשות מהמזמינים?, קרי עירית ירושלים או סיטי תור תודה רבה ממתין לתשובה.
זכויות יוצרים
שלום לכולם, סוף סוף קיבלתי את הדיסק שצולם ימים ספורים לפני השקת הדו קומתי הקייצי.הצלם הוזמן לצלם על ידי עירית ירושלים ואו חברת סיטי תור. הצילומים נעשו למטרת פרסום והצגת האוטובוס. שאלתי היא האם מותר לי להציג תמונות אלו או שעלי לבקש רשות הצלם? [סליחה אבל אינני זוכר את שמו ] או רשות מהמזמינים?, קרי עירית ירושלים או סיטי תור תודה רבה ממתין לתשובה.