ידעתי שיהיו תגובות כאלה...
צריך לזכור שהיא לא בת 17, וגם הוא לא. אחרי שנה זה כבר מעבר ליציאות וכאלה... מה גם שאני בטוחה (לפחות מהצד שלה) שהכל מלא לחצים... לחצים ממהורים, מהחברים, מהסביבה, וגם מעצמה. מה שממש לא תורם לקשר. אם אחרי שנה הוא לא מגבש לו דעה אם להישאר איתה או לא, אז צריך לחשוב על זה... (לא אמרתי להיפרד!!! לחשוב על מה שהיא רוצה לעשות עם הידע הזה. אני מניחה שהוא בן 30 או אפילו יותר ולכן בגיל הזה, בן אדם בוגר ומוכן למחוייבות, אפילו אם יענה לה לא, צריך לנמק למה (רוצה עוד זמן להכיר אותה, חושב שזה מוקדם מדי, אין כסף לחתונה...). אם הוא לא עושה את זה סביר להניח שהוא לא בוגר ולא בשל למחוייבות, כי גבר שהוא כזה לא יגרור בת זוג באף בלי להגיד לו מה מניעיו. אם זה המצב לדעתי השואלת צריכה לשקול כל מיני אפשרויות (כולל מגורים משותפים, דרך אגב, שזות דרך ביניים נהדרת לדעתי) ולשאול את עצמה מה הדבר הטוב ביותר בשבילה, חתונה ילדים משפחה או רווקות, ולראות איפה בדיוק עומד החבר שלה בעניין הזה ובהתאם להחליט.