לא מחיפה אבל בדרך לת"א צילמתי
את דגל האור ליד תחנת הכוח זה רק עניין של זמן עד שיהיו שם תאונות בגלל הדגל הוא מרשים מאוד אבל אנשים נוסעים 100 קמ"ש ומעלה ופתאום מחליטים לעצור בלי לאותת פשוט יורדים לשוליים שאני צילמתי את זה היו שם ב 2 צידי הדרך כ 20 מכוניות שנעמדו להסתכל