זינו צודק

henry987

New member
זינו צודק

לאוהדים יש חלק בירידה. כואב להגיד את זה אבל זה נכון. בשעות הכי קשות כל מה שהקהל ידע זה לקלל במקום לעודד את השחקנים. הוא רק הכניס אותם ללחץ. קחו דוגמה מאוהדי הפועל ת"א וסכנין: הקהל עודד עד הסוף את השחקנים שלו לא הכניס אותם ללחץ ידע שצריך לתמוך בהם. לכם האוהדים שלא מפסיקים לקלל את זינו מגיע לכם לרדת ליגה. לא מבין מה רציתם מאלי גוטמן. אם הוא היה נשאר במועדון כבר מזמן היינו ניצליםם ונשארים בליגה. הקהל פה זה גועל נפש. ולמה דודו עזריה אומר את הדברים האלה ומתכנן פעולות מחאה? זה רק פוגע בקבוצה ובשנה הבאה יהיה יותר קשה ממה שהיה השנה אם האוהדים לא ייתמכו בקבוצה. דודו עזריה, אני רוצה להגיד לך שאתה ל-א א-ו-ה-ד אמיתי של הקבוצה הזאת.
 

zuli4

New member
זינו האשם היחידי!!!

הוא אולי טוב בלנהל אולמות אירועים, אבל בניהול קבוצת כדורגל הוא על הפנים!!!! אלי זינו, אתה קוסם-העלמת אימפריה
 

RED OR DEAD BS

New member
אני לא מאמין שנשארו עוד אוהדי ב"ש

שתומכים בז'ינו, עד מתי? עד שנפורק ונמצא את עצמנו בליגה ג'? התקשורת סילפה את רעיון המחאה, הוא בכלל לא היה בגלל גוטמן, הוא היה אך ורק בגלל אלי ז'ינו, בגללו לא קנו מנוים, בבשילו שרו שירי מחאה. אנחנו חייבים לפעול עכשיו, שבעונה הבאה נוכל להיות ביציעים ולתמוך בקבוצה, עם ז'ינו אין לי שאיפות ולכן אני לא רוצה אותו בהפועל, אתה בעצם אומר לוותר לז'ינו ולהמשיך לאכול חרא, אני רוצה להגיד לך שאתה ל-א א-ו-ה-ד אמיתי של הקבוצה הזאת.
 

henry987

New member
אני לא אומר שצריך את זינו

אני רק אומר שלא צריך לפעול ככה והאוהדים לא היו צריכים לפעול כמו שהם פעלו במשך כל העונה. ואני כן אומר שצריך יו"ר חדש אבל לא לעשות כאלו פעולות. והאוהדים כן היו נגד גוטמן
 

מוצארט

New member
האוהדים אכן היו נגד גוטמן

אבל בעיקר נגד ההתנהלות המזעזעת של אדון ז'ינו. הקהל של ת"א קילל כמו שלא קילל בעשור האחרון. זה שאתה עצמת עיניים זה כבר משהו אחר. לקלל זה דבר מאוד לגיטימי. במיוחד אם אדם אחד לוקח קבוצת כדורגל של עיר שלמה, והפוך אותה לרכוש פרטי שלו.
 

zuli4

New member
וכאילו שהאוהדים יוותרו לו..

הולכים להפגין כל ערב מול הבית שלו.. ועוד משהו, אסי רחמים סיכם את כל תנאים בהפועל ב"ש לשנתיים הקרובות. החתימה תתבצע ביומיים הבאים. הכל פה..
 
העובדות,השטויות, הטרור ומה שבינהם (

1. העובדות : א. כבר במשחק האחרון של העונה שעברה הנפנו שלטים בהם הודענו שוויתור על שחקני בית ומכירת חיסול חדשה תוביל למחאה. ב. אסי רחמים שוחרר בגלל שזינו לא ממש רצה אותו, או יותר נכוטן ראה בו מובן מאליו. ב. עם אלעד בונפלד נחתם החוזה המצחיק בהיסטוריה (תביא קבוצה ותלך) ג.לפני משחק הבית הראשון פרסמנו את ההודעה הזאת לעיתונות, בין השאר כתבנו את הדברים האלו: "ברצוננו להבהיר שהמחאה היא נגד צורת ההתנהלות של המועדון,השחרורים הסיטונאים שלהשחקנים,היחס למחלקת הנוער, הוויתור על שחקני בית, אמירות היו"ר, הזלזול בתושבי ב"ש האוהדים והשחקנים, ולא מכוונת אך ורק כנגד המאמן, על אף שגם עליו יש לנו ביקורת נוקבת, המחאה תמשך גם אם גוטמן יפוטר. " מצטער, צדקנו. ד.בהמשך העונה נחתם עימנו מסמך הבנות, אנחנו מצידנו עשינו כל מה שיכולנו על מנת לדחוף את הקבוצה. גם כאשר ההנהלת הקבוצה משכה אותנו בלך ושוב בכלך הקשור לתשלום על ההסעות עליה התחייבה בהסכם, הגיע המצב לכך שלפני המשחק מול הפועל חיפה בחיפה שאגד סרבו להסיע אותנו בגלל חוב מהמשחק בסיבוב השני נגד הפועל ת"א בבלומפילד (!!), חברת ההסעות הקבוצה שלנו סירבה גם היא בשל חוב של יותר מ 5 אלף ש"ח !!. ואני לא מדבר על כספים שהוצאנו מכיסנו על אביזרים, דבר שהאגודה התחייבה להחזיר. ה. במשך כל התקופה האחרונה נשכתי שפתיים, זכיתי לקיטונות של ביקורת על כך שאני לא מוביל מאבק ביו"ר, האמנתי שכאשר משחקים לא נאבקים. ו. מאורעות אתמול רק חיזקו את דעתי שלאנשים האלו אסור להחזיק בקבוצת כדורגל כ"כ חשובה, בטח ובטח לכך שכל עוד אלו האנשים אני לא יכול להיות חלק מהעניין הזה. מדובר בטרור, לא פחות, נסיון בכח למנוע מאנשים להביע דיעה. ומי שלא הבין את זה, קיבל בתמורה את האמירה "אני אדרדר את הקבוצה לליגה ג'" . מי שחושב שאוהדים אמורים לשבת בשקט ולמחא כפיים כשיו"ר הקבוצה מודיע קבל עם ועדה שהוא יפרק להם את הקבוצה, שיהייה בריא. ז. שבוע לפני סיום העונה אלי זינו אמר שהוא מקנא בהפועל ת"א שיש לה כאלו אוהדים. הוא לא ציין שהנהלת הפועל ת"א הכניסה מנוי ועוד חבר, תרמה אלפי שקלים לאוהדים שלה, הסיעה על חשבונה אוהדים מכל הארץ למשחקים, ארגנה הסעות למשחקי חוץ ועוד. ח.היחידי שעשה ביחד איתנו הכל על מנת למנוע ירידה היה שמוליק אביטל שסיבסד מכיסו הסעות,תותחי קונפטי ועוד, בכל אותו זמן הנהלת הקבוצה לא היתהב מוכנה לעשות חצי צעד בכיוון, שלא לדבר על שמה רגליים ומנעה חלק מהרעיונות. ט. לא יודע מי הוא זסה שיכנה אותי לא אוהד, כאחד שמכיר טוב מאוד את מה שהולך באגודה, בעיקר את מה שלא יוצא החוצה (הם מ-פ-ח-ד-י-ם) אני יכול להגיד שלמרות שניסינו עם ההסכם לצאת לדרך חדשה ברור לחלוטין שעם כאלו אנשים הכיוון היחידי הוא למטה. ואתמול אלי זינו לשם שינוי אמר את זה . י. אגב זינו : התאריך : 8/2/05 הסיטואציה : זינו נותן גיבוי לאלי כהן המקום :עיתון מעריב הכתב: חיים זלקאי זינו: "זה מה שהכין לנו אדון גוטמן, שבנה את הקבוצה" מוזר, שאותו אחד בטוח שמי שאשם הם האוהדים שגרשו את גוטמן.... אגב, מאחורי הקלעים תהיה סמוך ובטוח זינו עשה הכל על מנת לגרום לגוטמן לעזוב, אגב אני סירבתי לשתף פעולה בעיניין, למרות שעיתונאי(אם אפשר לכנות אותו ככה) מקורב אמר לי "תעזור לאלי להפטר מגוטמן ואני אעזור לך עם אלי" . שכל אחד יעשה חשבון עם עצמו וישאל מה הוא עשה על מנת למנוע את הירידה.
 

RED OR DEAD BS

New member
מסכים

העונה הזו לא השתתפתי במחאה, כלומר המשכתי ללכל למשחקי הבית של הקבוצה, לעיתים גם בחוץ, ידעתי מיהו ז'ינו, וידעתי שככל שהוא ישאר הוא יהרוס יותר, אבל לא יכלתי, אמרתי המצב ישתפר, כעת אני מבין שאנחנו האוהדים שאוהבים את הקבוצה חייבים לפעול על מנת להציל את הקבוצה, פשוטו כמשמעו, אף אחד מאיתנו לא רוצה שאהבת חיינו (בשבילי בכל אופן) תעלם, לכן עלינו לא לבוא לוסרמיל כל עוד ז'ינו בראש הקבוצה. ד"א, אני מסכים עם מועדון האוהדים בכל הצעדים שהוא נקט, החל בהסכם הבנות ועד למשמרות מחאה, ניסתם לדבר, להתגמש, להתפשר אבל לא עוד. אנחנו האוהדים, נציל את הפועל.
 
למעלה