זיכרון 2 GB

Rhadadi

New member
זיכרון 2 GB

שלום לכם חברתי טסה לתאילנד, חשבתי לבקש ממנה לקנות לי זיכרון למחשב הנייד KINGSTON 2GB X 2 או שעדיף אחד של 4GB ברשותי נייד של ACER ASPIRE 5570Z עם שני זיכרונות של 512 == 1GB תודה נ.ב מה עוד מומלץ להוסיף ???? אין לי בנייד בלוט'ות....אז שווה לקנות כרטיס שכזה???
 

יאיר B

New member
דבר ראשון תבדוק שהממחשב שלך תומך ב-4GB

את זה אפשר לראות במפרט של המחשב שבאתר היצרנית. חלק מהניידים תומכים רק עד 2GB. לגבי מה כדאי: סביר מאוד להניח שאם הוא תומך ב-4GB, זה המקסימום (כי כיום אין מחשבים שתומכים ביותר). לכן לדעתי כדאי לבקש 2 צ'יפים של 2GB כדי שיהיה בדואל צ'אנל. בלוטוס זה כרטיס. השאלה היא כמה צריך לפרק את הניד כדי להגיע אליו (לצורך התקנה). אם אתה לא חייב את זה (ולא יודע לפרק נייד), עדיף לא לעשות את זה. קנה בארץ דונגל ב-50 ש"ח - הכי פשוט ובטוח. אתה יכול לבקש איזה עכבר ליזר מגניב (שהמחירים שלהם בארץ שערורייתיים לפעמים). אם אתה רוצה עוד דברים שאפשר להביא מתאילנד - איפוד טאצ'/איפוד...
 
למעלה