"זיכרון" של שרירים
נשאלתי שאלה מעניית , האם השריר מסוגל לזכור מצב מסויים , ולכן קל לו יותר לחזור על פעולה מסובכת? ברור לי ששריר עצמו אינו מסוגל לזכור פעולות , וכנראה הכוונה למערכת העצבים , אז האם זה נכון שאם אני עושה פעולה שדורשת כוח פיזי קל לי לעשות את התנועה לא כי התחזקתי , אלא כי מערכת העצבים זוכרת את הפעולה ומוכנה לפעולה יותר טוב? אשמח לקבל תגובות (ללא רחמים במונחים)
נשאלתי שאלה מעניית , האם השריר מסוגל לזכור מצב מסויים , ולכן קל לו יותר לחזור על פעולה מסובכת? ברור לי ששריר עצמו אינו מסוגל לזכור פעולות , וכנראה הכוונה למערכת העצבים , אז האם זה נכון שאם אני עושה פעולה שדורשת כוח פיזי קל לי לעשות את התנועה לא כי התחזקתי , אלא כי מערכת העצבים זוכרת את הפעולה ומוכנה לפעולה יותר טוב? אשמח לקבל תגובות (ללא רחמים במונחים)