זיהום חוזר?

אניגמה27

New member
זיהום חוזר?

אני בת 48 , עברתי חמישה ניתוחים בעמוד השדרה. עברתי ניתוח עמ"ש מורכב וקשה בתאריך 31 במאי ש"ז , פתיחת תעלה וקיבוע מחודש מגובה L3-S1 . כמעט מיד לאחר הניתוח אושפזתיי מחדש שוב כדי להתמודד עם זיהום בשם באקרתאמיה (??) ועוד סוג מסויים של זיהום שהופיע גם בדם וגם בשתן. טופלתי במשך 6 שבועות בפיק ליין בוואנקומיצין וגנטמיצין (שהופסק והחולף בטרוויד), ושוחררתי הבייתה עם אנטיביוטיקה אוראלית. מזה כשלושה חודשים לערך אני חשה בטוב ומנסה לאט לאט לחזור ליום יום. ביומיים האחרונים (ממש 48-72 שע') אני חשה כאבים קשים ביותר ברמה שלא ניתן לכמת למילים, אני נוטלת 3-4 פעמיים ביום OXYCOD בערך 10 CC . מאז תחילת הכאבים לפני מספר ימים התחיל לעלות החום, בשעות הבוקר היה 37.5 ובערב היה עולה עד 38.0 -38.4 , כל זה עד היום. היום המשיכו וממשיכים הכאבים אבל החום ירד לסביבות 37.6 -37.7 ולפעמים יורד ל 37.3 , חבר שראה אותי אתמול אמר שמרכז הצלקת כשלושה סנטימטר בצלקת במרכז יש אדמומיות וכך גם בצדדים המקבילים באותו גובה. דיברתי עם הרופא המנתח בטלפון והוא נתן לי בינתיים הנחיות לעשות ספירת דם ושקיעת דם ותרבית דם, הלויקו' יצאו מעט גבוהים בסביבות 14.900 שקיעה של שעה ראשונה הייתה 39 , לתרבית הדם אני עדיין מחכה. לימפוציטים % - 9.7 (כשהנורמה היא בין 22-44 ) ולימפוציטים בהמטולוגיה במשטח מיקרוסקופי LYMPHOCTES %CONFIRM התוצאההיא 14.3 כשהנורמה היא בין 22 ל44 השאלת הן: האם יכול להיות מצב שבו זיהום יחזור למרות שעל פניו נראה כי הוא חלף לו? (שחרור מכאבים וחום) ב. האם יכול להיות מצב כמו ביומיים האלה - שבו יירד החום לחום כמו 37.3 - 37.5 ולעיתים יעלה עד 38.0 והכאבים קשים מנשוא , האם כל אלה ובדיקות המעבדה שנעשו עד כה יכולים להצביע על כיוון כלשהו ולהציע פתרון? לתשובתך המהירה אודה. תודה
 
זיהום חוזר

לשאלתך , כן זיהום כזה יכול לחזור. לי קשה להתייחס לבדיקות המעבדה כיון שצריך להשוות עם הקודמות. בכל מקרה הבדיקות אינן ספיציפיות והרופא צריך לחפש תמיד גם סיבה אחרת לאותם סמפטומים.
 
למעלה