זיהוי שיר ישראלי..... הפזמון של השיר:"כמה טוב לי בחיי,אני לא מאמין שזה קורה ימות המשיח" תודה מראש
ה הפועל באר שבעי New member 24/1/03 #1 זיהוי שיר ישראלי..... הפזמון של השיר:"כמה טוב לי בחיי,אני לא מאמין שזה קורה ימות המשיח" תודה מראש