זיגי 3- פרק 46

YossihNew

Well-known member
אז מה תהיה התוצאה של הווידוי של ניתאי?

למה דרור גנב בכלל כלב?

איך בר תנסה לעזור לניתאי?

והכי חשוב- למה העבדים... אה... עובדים... לא מראים אושר?!
 

YossihNew

Well-known member
אני לא מאמין עליך, ניתאי. טוב, בואו נפטר את עורך הדין ונביא במקומו את ניתאי בחליפה. או יואב רוטמן. יואב כריזמטי. בתכל'ס זה יותר חשוב מהעדות של פילבר. שיט, אי אפשר לפטר אותו...

או שתוריד מסכה, הרשת צריכה יד מנחה (והיא תקבל, ויהיה פה מלא אושר! אני מאושר כל כך! איזו בוסית נהדרת!)

אבל מה הקשר לכלב?! ביי, ד"ש ליסמין. ברור שאתה צריך אותה.

זה השוטר של הסדרות? רק לא הבנתי איך לא יודעים שאימא של איתמר היא... הוא לא דחף ולא כלום. ניתאי יפגע רק בקרב ריקודים. בקיצור זיגי לא יכולה להחליט לאיזה מספר חירום היא קשורה. משטרה, מד"א... ורק מכבי אש נותרו מיותמים.

אזולאי? הצעת עבודה? בן אדם, מה שאתה אומר נכון, אבל לא אכפת לי ממך... הוא גרם לעיניים הירוקות והיפות לבכות. אתה מציע לה להתחתן? אה, שרשראות. זה צ'יזי מאוד. מאוד. ואני חושב שהורידו קצת את נטע העונה, לא טוב בכלל.

ברור שנסיך. אתה אל תתערב, נסיך! סליחה, זה משהו אחר. מערכון אחר. לא, לא עוד דמות... הרשת לא תראה בעין יפה ש... המנהלת אושר! איזה יופי שאת פה, אני ממש ממש שמח וממש ממש רוצה לשרת ושהרשת תראה אותי בעין יפה! איזה קטע, אושר לוי. זה כמו שעשו בקופה ראשית, עם אושר עד ורמי לוי. אני לא צחקתי על השם שלך בכלל בכלל, המנהלת אושר. הקשב והקשב. היא הבוסית, מיקי. תהיי בשקט. תני לגל לחלוף. בסוף ימאס לה והיא תלך לשחק עם תמוז בקבוצת הכדורגל שהאבות שלהן יקנו להן. לא אמרתי שיימאס לך, המנהלת אושר! אני ממש ממש מאושר שאת פה! תגידי גם לאבא, נכון? נכון? איזה כיף להיות עבד!

למה דורי מזמין אנשים לראות את השחזור? מה זה, גן חיות? חיבוק. לכו לאלומה, היא מחבקת. יופי, דורי, שמת לב. אל תדאג, ניתאי. ליהי קורנובסקי תדאג לך! עכשיו הבנו סופסוף איך קוראים ליישוב. כפר אלון. היי, תמוז. תמוז, אני צריך עזרה. את יכולה לבקש מאבא לקנות קבוצת כדורגל לך ולאושר? היי, ליאור. כלומר, בר. כלומר... הם מחזרו את הלבוש של... אבל זאת אמה בכלל. ניתאי, אתה בין שתי בנות? זה לא בסדר. מי נעמה בכל הסיפור? וגאיה לא הילי. ניב, תצמצם את השימוש בשם של בר. זה מעצבן. מי זה? מי זה הבחור שהצטרף? הוא לא בפתיח. אני סתם מנסה להתחנף לאנשים עם בני משפחה חזקים. וזה בדיוק הזמן להמשך ההרצאה! מיד לאחר שהפך לספר צמרת, החליט ירון ליכטנשטיין להתחתן עם הדס מוזס, בעצמה ממשפחת אצולה שאסור להתעסק איתה. השיער הפך לשליטה בתקשורת, כי למזלנו לא נפלה מסקרה בין המשפחות. ו... הוא אמר חליפה מטאפורית, סיוון. תמוז, את הגיונית מאוד היום. נטע, תראי איך הם מתפרקים בלעדייך. ניב, ביי, אתה סתם לא שייך.

זה הריב של ירון ליכטנשטיין עם קווין על הקרדיט. דורי תמיד חי בסרט. אאוץ'. פוגעני. ניב יחליף אותו בזיגים. איזה שם מטופש. הזיגים. אבל אבא שלו לא בחו"ל בתכנית להגנת עדים שלא קשורה לבת השוטר?

תורידי את הפאה, מיקי. תורידי אותה או שאת מתה ואני לא מתעסק עם הגופה. היי, המנהלת אושר, איזה אושר. חה חה, איזו מצחיקה את. הרשת לא סובלת. הרשת מאוד רצינית. יוסי לא קשור לראפונזל, שחס וחלילה לא ימצאו את יוסי בחולות. שששש! איך את מדברת?! מיקי, תיזהרי...

ניתאי מאוד מעניין אבל נטע מעניינת פי מאה. בקיצור הוא עשה לה גילי. שיקמה מדברת על עילאי? היא חכמה, עכשיו רואים מה פספסנו.

איזה כיף זה לנקות, איזה אושר לנקות... הו, את כל כך רחומה וחנונה, המנהלת אושר. אוי. אה... מיקי, למה את מדברת מהאמצע?! אה?! למה הקטע הזה מוכר לי... אה! מהפיג'מות עם ארלי... אני אמרתי שאת מעתיקה, המנהלת אושר?! אני לא אמרתי! אמרתי לך שאני לא אתעסק עם הגופה. מיקי, נו, תהיי בשקט! תני לגל לעבור!

עוד פעם הם נגד אנשים מהיישוב. לבר יש עניין עם פושעים והוכחת חפות. ותמוז ממש מצחיקה. נראה כאילו היא בקטע לחבל. לא היה עדיף שסיוון יואשם? רק טניס ופתרון תעלומות.

תגידו, כולם מכירים את איתמר?! אין שותף, איתמר. אתה לא מכיר אנשים שגונבים את כל ההצלחה? טוב, אתה בטח לא מכיר. בכלל לא. מה? אתה מעדיף אגם בוחבוט? אה. בגלל זה. דורי, אתה מושפע מאלי לוזון. איתמר, הממשלה מסיעה אותך, אחלה, אבל זה לא באמת אומר כלום.

השוטרים בסדרות כל כך חדלי אישים. אזולאי לא פושע נמלט? אזולאי יודע לקרוא... מאבטח של העולם התחתון? לא הבנתי מה בוריס עשה שם בכלל. מה קברתם? לא הבנתי... יש סיבה לכלב הזה.

ניתאי, תוריד את העיניים ממנה כבר.

אח, אמה. תמיד מביאה מידע.

לא אתה לא, ניתאי. הדמות הראשית האמיתית.​
 

שיר m

Well-known member
רק אני מרגישה שלא קורה פה כלום?
סליחה נו, אני ממש מנסה לא להיות שלילית, אבל הסדרה הזאת מחרפנת אותי

היחיד פה שיודע לשחק כמו שצריך זה ישראל אטיאס. עשר שניות שלו על המסך יותר אמינות מפרק שלם של כל דמות אחרת.
 

YossihNew

Well-known member
היי, אל תגזימי עם ביקורות על שחקנים מהממים כמו עומר, שירה וגאיה! ומיכאל שכמובן משחק נהדר!

למזלך תמיד יש את התגובות שלי.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
סדרות מעצבנוןת נ הן הסדרות של אורן ושחר , והעונה הזאת במיוחד...
כאילו בעונה הזאת , זה מרגיש שהם זורקים לנו קלפים , ואנחנו אמורים להרכיב מהם פזל, אבל הפפזל לא מתחבר בשום צורה ..
אוקיי אז התעלומה קשורה בכך שדרור זרק את בוריס מהגגג ואיכשהו היא קשורה בכלב בשם דוןו דו . ממה זה נותן לנו? כאילו אנחנו צריכים לקבל תמונה יותר רחבה .. כדי שנוכל להמתח באמת מהסיפור .. במאנקיז לפחלות הייתה מטרה , לשמור על הכתר ,.. פה רק מציגים לנו חלקי , ואומרים תתתסדרו..
 

YossihNew

Well-known member
בפלאשבק היית צריך לבדוק באתר כדי לקבל את התמונה המלאה!
 
למעלה