זיגי 2- פרק 26

YossihNew

Well-known member
אז איך ניב יכבוש את תמוז?

האם נטע תסלח לדורי והאם הוא בכלל ראוי לה?!

מה תום פרץ מתכנן לגבי זיגי?

האם פורר יחשוף את פרצופו האמיתי?

אה, ואיזו עלילה חדשה ומיוחדת מאוד תתחיל היום?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פרק מרתק
כתוב שהפרק קשה לצפייה , כבר היו סצינות אלימות יותר קשות...
מודכות לאנשי התסמונת מתחילה היום...
 

YossihNew

Well-known member
שקופית אזהרה, איזה יופי... אגב, רק עכשיו שמתי לב כמה דברים יש לפני שהפרק מתחיל (הוט, ADD, ניקלודיאון...).

למה "בערך", ניב? עזוב, שיר לה את זה בקרן הרחוב, היא תימס. כאילו היא כבר לא נמסה. בן אדם, למה אתה עד כדי כך אובססיבי לשיקמה? תהיה יותר חזק! לא יודע אם יש להם משהו ביחד, אבל סטטיק ובן אל... תבדוק אצלם. ניב, די, כולנו יודעים שאתה מפחד מסבתוש. זה בסדר. נכון, תראה איזה פנים, ניב... רגע, דואט? אבל מה עם "אני אוהבת אותך, אני אוהב אותך"? איך ניפרד מזה? סתום, למי קראת משובש?! בהכפשות ושמצונים?! שישמיע לה.

או שתוריד מסכה, החיסון כבר בתוך תוכך (כן, טכנית צפיתי אתמול כשאני מחוסן חיסון ראשון, אבל רק עכשיו מתחיל להרגיש אותו).

צפעוני. איך תשרוף אותו בתעשייה? ואם הוא כבר שרוף?! אתה לא יודע מה יש מתחת למסכה, נכון?! אולי הוא כולו שרוף?! (לא, דורי, ירדתי על חיים צינוביץ', לא עליך!) כן, הגיע הזמן שמישהו יטפל בצפעוני הזה. כן, היא עוקבת אחריך. תפחד מאוד, תום פרץ... תפחד מאוד... תתקפל.

למה השוקולד? מסכנה נטע. תביא שניהם. אה... זאת אומרת... לא, היא לא רוצה, החברה הטובה שלי. את שניהם! אה... אף אחד מהם. סליחה, חברה, השוקולד. די לדבר איתו, זה יותר מדי מעצבן, עדיף החלומות כבר!!!!!!!!!!!

אבל זה... זה דורי שר. סליחה, זה שהוא לא איתך זה בסדר, זה רק מוסיף. אבל נטע זה אסון. ביי.

אני מפחד מהרשת, מסתבר. אני מקווה שהיא מנקה באלכוג'ל מאושר ולא באלכוג'ל שלה. ולמה הוא כותב "איליי"? מה, הוא דיסלקט? אלגנטי, ניתאי, תהיה אלגנטי. לא נכון!!!!!!!!!!!!!!! מתי??????????????????????? אלגנטי, ניתאי, אז... לא, זה לא אלגנטי!!!!!!!!!!!!!!! זה גם לא חזק!!!!!!!!!!!!!!!!!! את לא נאמנה. לליאור, לא היית נאמנה. ממש, אלגנטי כמו זריקה של חומצה.

כמו אלחנדרו, אמר עומר. רגע, אבל של מי המשקפי שמש?! אתם לא יכולים להפיל פצצה כזאת ולא לדבר עליה! אבל ככה תחליפו את הדואט שלכם? לא שמענו אותו מספיק. להגדיל את החלק שלה זה ממש טוב. אני בעד. גם עם בוזי זה התחיל כשהיא נישקה אותו בלחי. רק אומר.

איפה הוא באמת היה? חצ'וף... באמת התנהג חצ'וף... נכנס במעקה בטיחות, זה די הגיוני. אני לא חושב שאכפת לך ממנו. לאף אחד לא אכפת ממנו. אוי, מסכן, אין לו גיטרה, מי שישמע...

יום כיף? מאיפה זה בא?

ניתאי, הרשת לא תאהב את זה. שיקמה באמת בוגדת! בליאור!!!!!!!!!!!!! כן, לא כל דבר הוא כמו שהוא נראה. אבל בנושא לירז ברור שזה לא שלה, כן?

גם אתה טוב בהכול, מוריס. לא, לא איתם!!!!!!!!!!!!!

או ש... לא, אני לא עושה את זה. לא רק בגלל שאני מחויב רק לבדיחה אחת פר פרק, אני לא מתכוון להציב תנאים לתמר. שתום פרץ יהיה טיפש ויציב תנאים לתמר. זיגי זה שייקספיר? או שזה סלאש...

לא רבתן? איך הוא נסע, מה נסע?! לא יפה.

מקווה שהוא לא פוגש יצורים מוזרים ביער.

תמוז כמו תמוז. כרגיל. יהיה מסוכן.

שאלה לא מעניינת כמעט כמו סיוון. מה זה היה? אה.​
 

שיר m

Well-known member
פרק קשה לצפייה לחובבי גיטרות

ההתחלה עם ניב ועילי היתה קורעת

סיוון עדיין מסכן. לפחות קיבל קצת שכל בסוף.

המזל של ניב שמשחק אותו עומר.

תמוז משחקת משחק מסוכן.
 
למעלה