זיבולי מח

זיבולי מח

במקרה נכנסתי לאתר הפורום ,כי חברה המליצה בחום, אפלו נפגשתי עם חבורת "המסקרנים" שהתרוצצו לי כל הזמן בדמיון האמת הופתעתי לטובה, ואפלו שיחות שהתחילו מתוך התנשאות הפכו למענינות,אז דוד קבל את התנצלותי ,אך יחד עם זאת אני קראתי את מה שאתם כותבים פה ואני בשוק פשוט זיבולי מח חסרי כל עניין לדעתי, אולי תכתבו דברים יותר מענינים
 

taltallim

New member
לדעתי...

דעתך לא מעניינת ת´תחת שלי חוצמזה להקת תרבות ובידור תחפשי במקום אחר... תלתלים (עומדת על דעתה...)
 
למעלה