כותבת חדשה
New member
זיבולי מח
במקרה נכנסתי לאתר הפורום ,כי חברה המליצה בחום, אפלו נפגשתי עם חבורת "המסקרנים" שהתרוצצו לי כל הזמן בדמיון האמת הופתעתי לטובה, ואפלו שיחות שהתחילו מתוך התנשאות הפכו למענינות,אז דוד קבל את התנצלותי ,אך יחד עם זאת אני קראתי את מה שאתם כותבים פה ואני בשוק פשוט זיבולי מח חסרי כל עניין לדעתי, אולי תכתבו דברים יותר מענינים
במקרה נכנסתי לאתר הפורום ,כי חברה המליצה בחום, אפלו נפגשתי עם חבורת "המסקרנים" שהתרוצצו לי כל הזמן בדמיון האמת הופתעתי לטובה, ואפלו שיחות שהתחילו מתוך התנשאות הפכו למענינות,אז דוד קבל את התנצלותי ,אך יחד עם זאת אני קראתי את מה שאתם כותבים פה ואני בשוק פשוט זיבולי מח חסרי כל עניין לדעתי, אולי תכתבו דברים יותר מענינים