זו מודעה (לצערי) והיא מיועדת לנשים.

am i evil

New member
זו מודעה (לצערי) והיא מיועדת לנשים.

למה לצערי?...כי אני לא מתלהב כל כך לשים פה מודעה... אבל אני רואה שהפורום פה, לשמחתי הפעם, תופס כיוון יפה של קצת מעבר למודעות וכולי אז אני ארשה לעצמי:) מה גם שזה משהו שאני שוקל ברצינות לנסות ולא רק אני...גם הצלע הנשית הנוספת שמעורבת בדבר... אז במה מדובר?... אני והצלע הנשית שאיתי, מאד מעונינים לנסות לצרף מישהי למיטה. זה לא עניין של מה בכך בעינינו. לא כל אחת תמצא חן בעינינו מן הסתם, ומיותר עוד יותר לציין שלא כל אחת תרצה בנו בכלל, גם אם הרעיון של זוג ימצא חן בעיניה. אבל יש עוד דבר חשוב מאד שאני חושב שמפספסים הרבה פעמים- הנוחיות. צריך וחיוני שלנו יהיה נוח מאד איתה ולה יהיה נוח מאד איתנו. זה מצריך קצת יותר מהיי ומה נשמע באיזה אי מייל פה ושם, וקצת יותר מ"אני אוהבת שתוקעים אותי חזק ולרדת למישהי בו זמנית" ו- "אני נורא רוצה לשכב עם שתי בנות...". זה צריך להיות קצת מעבר. אם זה מסקרן מישהי, היא מוזמנת לפנות אלי במסר, ואני אהיה הכי לא evil שבעולם בעניין הזה. אתם לא שומעים ממני הרבה פרטים על מה אנחנו מחפשים, כי זה משהו שאם יהיה, יהיה בעבורנו פעם ראשונה. אנחנו יודעים מה אנחנו לא רוצים שיהיה באופן כללי ומה כן רוצים שיהיה באופן כללי, אבל לא הרבה מעבר לכך. בשביל זה, צריך לדבר, לרחרח, ללמוד קצת את הראש שמולנו ושהאדם מולנו ילמד מעט אותנו, כדי להחליט שיש פה חיבור טוב פוטנציאלי. אני בן 26 וחצי (אני יודע שגיל הוא גורם ראשוני לפסילה אז הנה הוא...), ופרטים נוספים עלי ועליה, אני אשמח לתת במסר. סופשבוע פרוע אנשים.:)
 

שמוצקין

New member
מה שאת אומרת זה שאנחנו צריכים

להסתדר בזוגות?
בעצם זה רעיון לא רע....
 

דנטל

New member
לא בדיוק

מה שאני אומרת הוא, שהייתי מתה להזדיין עם evil (לפחות מהתרשמות מהוירטואל), ואם התנאי היה שהוא בא עם חבר, הייתי אומרת מילא, אבל אם הוא בא עם אישה, זה כבר הגבול שלי.
 

שמוצקין

New member
בכל מקרה נתת לי רעיון.בנות!!../images/Emo124.gif

כל מי שמוכנה לטפל בשני גברברים בבת אחת מתבקשת לשרשר כאן .חיסכון הוא דבר כלכך נכון
 

דנטל

New member
שמוץ - זה הפוך

זה לא אחת שמטפלת בשני גברברים, אלא שני גברברים שמטפלים באחת.
 

שמוצקין

New member
בנות!!!!../images/Emo124.gif

מגע אוהב, טיפול מסור. מי שמעונינת בשני גברים עדינים חמודים או משהו כזה מתבקשת לשרשר כאן ואחרי שנתנפל עליה אנחנו מבטיחים להסתדר בזוגות.
 
למעלה