זום 18 - צריכים עזרה!?!?!

pariz

New member
זום 18 - צריכים עזרה!?!?!

מי סגר איתם? את מי משם לקחת כי הבנתי שיש צוותים טובים ויש פחות? מה מיוחד אצלם על פני אחרים אם בכלל וכמה להתמקח אם בכלל? בכמה סגרתם אם אפשר לדעת? והכי הכי חשוב: אנחנו כבר ממש מבולבלים ונשמח לדעת ואולי יהיה שרשור בעניין: מהי רשימת הדברים שחובה או שצריך לקבל או אפשר לקבל מצלם בחבילת הצילום שהוא מציע כיום...??? תודה לעוזרים
 

shiri2809

New member
אנחנו סגרנו איתם

תוכלו לראות תמונות בגלריה תחת הניק ניים שלי מה שצריך להיות זה מינמום צלם סטילס אחד וצלם וידאו אחד מינמום תמונות שיפותחו ואם אתם רוצים אלבום מעוצב. זום 18 מקצועים אמיתים -כך שאין לך מה לפחד. רק קצת יותר יקרים-אבל שווים את הכסף,כי הם מעולים!
 

pariz

New member
עוד תגובות בבקשה...!

הייתי שמח גם לדעת מה לדרוש או לדאוג בחוזה עם הצלם. האם נהוג לקבל את כל התמונות על cd בפורמט הדפסה או כך בעצם הצלם מייתר את עצמו???
 

mikiap

New member
חוזה עם צלם - חשוב!

אין כזה דבר צלם שלא נותן לך את הפילם, או במקרה של מצלמה דיגיטלית את ה CD. ואם את נתקלת בצלם כזה אז תדעי שיש חוק בשביל מקרים כאלו, אלא אם חתמת חוזה שאומר אחרת. בחוק זכויות יוצרים (יש לי במקרה מבחן על זה מחר
כאשר את משלמת על עבודתו של צלם, הפילם שייכים לך, כך שאין שום סיבה שתשלמי על פיתוח תמונות נוספות ממה שכתוב לך בחוזה, יותר ממה שאת משלמת בכל חנות לפיתוח (יש מקומות שבשקל אפשר לפתח שני עותקים של תמונה, לעומת צלמים מעטים שדורשים 1$ או יותר, על תמונה אחת) ולראיה, ציטוט מהחוק: סעיף 21 לחוק: רואים את מי שהינו הבעלים של הנגטיב בעת עשיית הצילום כמחבר הצילום סעיף 5(1)(א) לחוק: כאשר הצילום/דיוקן/פיתוח הוזמן ע"י אדם אחר בעד תמורה בעלת ערך, באין הסכם אחר בין הצדדים, מזמין העבודה הוא בעל זכויות היוצרים.
 

ט ו ש ה

New member
תנסו לעשות חיפוש מתקדם

בפינה השמלאית העליונה של המסף יש אופציית חיפוש. תכניסו שם תקופת חיפוש , ובשורת ה"תוכן" וה"נושא" תכניסו את המילים זום 18, היו כמה וכמה אנשים ששכרו את שירותיהם. אתם יכולים גם לפנות לכלה בשם STAYCOOL שהשתמשה בשירותיהם והייתה מאד מרוצה.
 
למעלה