בוקר טוב לכם! אז הנה, טרחתם ועניתם לעיני כל. ברכותיי
.
האמת, שלאחר שפניתי אליכם בכתב, חיכיתי למענה מכם (רשום או בע"פ), מעל ל-24 שעות וזה לא קרה!
רק לאחר שנקף הזמן, יצרתי קשר טלפוני עמכם והנה, אינכם מתכחשים לתוכן השיחה שהתנהלה בינינו.
והאמת גם (כפי שאכן נוכחתם): איני שה תמים. אני גיליתי עניין במכשיר זה ממש מהיום בו הופיע בארץ.
אני מכיר את ביצועיו ואודה על האמת: חיכיתי למבצעי יום שישי השחור, כדי שאוכל (אולי) למצוא את המבצע
הטוב ביותר שניתן, כדי שאוכל לרוכשו.
באמת באמת, שהגיע הזמן שאתחדש עם מסך איכותי בביתי, וזה שלא ביצעתי את העסקה עמכם, זה ברור!
גם אתם וגם אני יודעים, ש-9,490 ש"ח לא היה המחיר הזול ביותר עבור אותו מוצר, וגם 9,000, לא נראה
"ממש אטרקציה".
ולגופו של עניין:
סביר מאד להניח, שאילו הייתם טורחים וחוזרים אלי ביזמתכם לאחר פנייתי אליכם, ואילו באמת הייתם רוצים
להשתיק את העניין (לאחר שאמרתי מפורשות לנציג ששוחח עמי, שלא בקלות אוותר על זכותי לקבל את
המחיר שפורסם בזאפ), הייתי "משתכנע" שנעשתה כאן טעות בתום לב, והיינו מצליחים להתפשר על עסקה
שהייתה נראית לי הוגנת, גם אילולא הייתם מתפשרים עמי על המחיר השערורייתי והשגוי של 3,490 ש"ח.
עד כאן, שיתפתי אתכם בתכניותיי.
יתרה מזו: לאחר שנוכחתי ש"אין עם מי לדבר" בבית העסק שלכם, פניתי לבית עסק אחר, וביצעתי רכישה.
לאור זאת, לא תוכלו לומר, שסתם נטפלתי אליכם, כשבעצם לא הייתה לי כל כוונה לרכוש מסך.
ומכאן הכל ברור: את האמיתה הזו אוכל להוכיח בקלות רבה.
ולא. באמת שלא התכוונתי 'ללכלך עליכם' כפי שהתבטאתם, וגם לא הייתה לי כוונה
לפגוע בדירוג שלכם.
גם אני, כמוכם, חושב שיש ערך לדירוג, ובמקרה בו הדברים היו מתגלגלים מעט אחרת, הייתי דואג לשבח
אתכם מקרב לב.
אני כשלעצמי, משוכנע לגמרי, שפעלתי בשקיפות מירבית.
א. פניתי אליכם אם בכתב ואם בע"פ בהמשך.
ב. שוחחתי עם נציגכם ובעקבות תשובותיו, פניתי לזאפ. גם הם וגם אתם
"זכיתם" לקבל ממני
צילומי מסך, והוכחות לכך, שאמת דיברתי.
ג. הצעתכם לא נראתה לי, והדגשתי זאת במפורש.
ד. למרות הכל, לא חזרתם אלי בהצעה טובה יותר, ואז התלוננתי.
אז אם בעקבות כך נפגע הדירוג שלכם, צר לי. הכדור בהחלט היה מונח במגרשכם.
ה. ומה לגבי המצב כעת? כבר כתבתי. את העסקה שלי ביצעתי ולצערינו (כן! גם שלכם וגם שלי),
לא בבית העסק שלכם.
ו. מכיוון שתשובתכם העניינית ניתנה כעת, ונראה כי נכתבה בכנות ובלב דואב, נראה ש"ארד כעת" מהעץ.
ז. צר לי, על שלא מצאנו את שביל הזהב, וכתוצאה מכך, אני כמובן שילמתי יותר, ואתם איבדתם מחצית כוכב
מכוכבי הדירוג. בשורה התחתונה, שנינו "נענשנו" ויאללה. הבה ונדפדף.
משה

האמת, שלאחר שפניתי אליכם בכתב, חיכיתי למענה מכם (רשום או בע"פ), מעל ל-24 שעות וזה לא קרה!
רק לאחר שנקף הזמן, יצרתי קשר טלפוני עמכם והנה, אינכם מתכחשים לתוכן השיחה שהתנהלה בינינו.
והאמת גם (כפי שאכן נוכחתם): איני שה תמים. אני גיליתי עניין במכשיר זה ממש מהיום בו הופיע בארץ.
אני מכיר את ביצועיו ואודה על האמת: חיכיתי למבצעי יום שישי השחור, כדי שאוכל (אולי) למצוא את המבצע
הטוב ביותר שניתן, כדי שאוכל לרוכשו.
באמת באמת, שהגיע הזמן שאתחדש עם מסך איכותי בביתי, וזה שלא ביצעתי את העסקה עמכם, זה ברור!
גם אתם וגם אני יודעים, ש-9,490 ש"ח לא היה המחיר הזול ביותר עבור אותו מוצר, וגם 9,000, לא נראה
"ממש אטרקציה".
ולגופו של עניין:
סביר מאד להניח, שאילו הייתם טורחים וחוזרים אלי ביזמתכם לאחר פנייתי אליכם, ואילו באמת הייתם רוצים
להשתיק את העניין (לאחר שאמרתי מפורשות לנציג ששוחח עמי, שלא בקלות אוותר על זכותי לקבל את
המחיר שפורסם בזאפ), הייתי "משתכנע" שנעשתה כאן טעות בתום לב, והיינו מצליחים להתפשר על עסקה
שהייתה נראית לי הוגנת, גם אילולא הייתם מתפשרים עמי על המחיר השערורייתי והשגוי של 3,490 ש"ח.
עד כאן, שיתפתי אתכם בתכניותיי.
יתרה מזו: לאחר שנוכחתי ש"אין עם מי לדבר" בבית העסק שלכם, פניתי לבית עסק אחר, וביצעתי רכישה.
לאור זאת, לא תוכלו לומר, שסתם נטפלתי אליכם, כשבעצם לא הייתה לי כל כוונה לרכוש מסך.
ומכאן הכל ברור: את האמיתה הזו אוכל להוכיח בקלות רבה.
ולא. באמת שלא התכוונתי 'ללכלך עליכם' כפי שהתבטאתם, וגם לא הייתה לי כוונה
לפגוע בדירוג שלכם.
גם אני, כמוכם, חושב שיש ערך לדירוג, ובמקרה בו הדברים היו מתגלגלים מעט אחרת, הייתי דואג לשבח
אתכם מקרב לב.
אני כשלעצמי, משוכנע לגמרי, שפעלתי בשקיפות מירבית.
א. פניתי אליכם אם בכתב ואם בע"פ בהמשך.
ב. שוחחתי עם נציגכם ובעקבות תשובותיו, פניתי לזאפ. גם הם וגם אתם
"זכיתם" לקבל ממני
צילומי מסך, והוכחות לכך, שאמת דיברתי.
ג. הצעתכם לא נראתה לי, והדגשתי זאת במפורש.
ד. למרות הכל, לא חזרתם אלי בהצעה טובה יותר, ואז התלוננתי.
אז אם בעקבות כך נפגע הדירוג שלכם, צר לי. הכדור בהחלט היה מונח במגרשכם.
ה. ומה לגבי המצב כעת? כבר כתבתי. את העסקה שלי ביצעתי ולצערינו (כן! גם שלכם וגם שלי),
לא בבית העסק שלכם.
ו. מכיוון שתשובתכם העניינית ניתנה כעת, ונראה כי נכתבה בכנות ובלב דואב, נראה ש"ארד כעת" מהעץ.
ז. צר לי, על שלא מצאנו את שביל הזהב, וכתוצאה מכך, אני כמובן שילמתי יותר, ואתם איבדתם מחצית כוכב
מכוכבי הדירוג. בשורה התחתונה, שנינו "נענשנו" ויאללה. הבה ונדפדף.
משה