זוכי Copy diver תחרות סלוגן הצלילה 2012
מטרת התחרות היתה, כזכור:
להציע סלוגן הקשור לענף הצלילה בארץ או בעולם שעושה חשק, מעלה חיוך וגורם לנו לרוץ לים עם מיכל על הגב.
תודות:
אמיר גור יוזם התחרות ויו"ר חבר השופטים, וההתאחדות הישראלית לצלילה שארגנה אותה
מועדון פוצקר בנהריה, תורם הפרס הראשון בשווי 3,200 ש"ח
ניר צמח ודקו-סטופ, יבואן סכיני איזי-קאט
ומחלקי הפרסים לעידוד פעילות הפורום כחלק מהתחרות:
ליאורה זר-אביב, אמנית ויוצרת ברוח הפנג שואי, תרמה ערכת סיפורים בהמחשה: סיפורו של דג הקשת, בשווי 380 ש"ח
פילו – דוד פילוסוף – מארגן תחרויות הצילום הבינלאומיות, תרם עותקים של אלבום תחרות אפסון 2011, בשווי מעל 100 ש"ח האחד.
חבר השופטים כלל את אמיר גור, אבי ע, ואת רוהאן שניר: לשעבר פרסומאי וקופירייטר בכיר בחברות פרסום גדולות, כיום מרצה ועוסק בתחום הקיימות הסביבתית.
מטרת התחרות היתה, כזכור:
להציע סלוגן הקשור לענף הצלילה בארץ או בעולם שעושה חשק, מעלה חיוך וגורם לנו לרוץ לים עם מיכל על הגב.
תודות:
אמיר גור יוזם התחרות ויו"ר חבר השופטים, וההתאחדות הישראלית לצלילה שארגנה אותה
מועדון פוצקר בנהריה, תורם הפרס הראשון בשווי 3,200 ש"ח
ניר צמח ודקו-סטופ, יבואן סכיני איזי-קאט
ומחלקי הפרסים לעידוד פעילות הפורום כחלק מהתחרות:
ליאורה זר-אביב, אמנית ויוצרת ברוח הפנג שואי, תרמה ערכת סיפורים בהמחשה: סיפורו של דג הקשת, בשווי 380 ש"ח
פילו – דוד פילוסוף – מארגן תחרויות הצילום הבינלאומיות, תרם עותקים של אלבום תחרות אפסון 2011, בשווי מעל 100 ש"ח האחד.
חבר השופטים כלל את אמיר גור, אבי ע, ואת רוהאן שניר: לשעבר פרסומאי וקופירייטר בכיר בחברות פרסום גדולות, כיום מרצה ועוסק בתחום הקיימות הסביבתית.