זוחלת מהמחילה לצורך עדכון

זוחלת מהמחילה לצורך עדכון../images/Emo23.gif

עם געגועים במידה סבירה, כי אני כל הזמן קוראת אתכן. מתעצבת, מתרגשת, צוחקת ומתמלאת גאווה מדי יום ביומו- איתכן. רק לא מגיבה ולא מגיעה למפגשים, אבל אתן לא נעלמות לי, רק שאני נעלמתי לכן- אז קפצתי לביקור. קודם כל מזל טוב ואהבה לכל מי שחגגה יומולדת ולא כתבתי לי ברכה. ומזל טוב לבוטן הקטנה, ילדת האהבה שבאה לעולם לא מזמן... צריך להמציא אייקון של בוטן לכבודה
. אז אני גרה עם החבר המדהים שלי ברמת גן כבר איזה חצי שנה, ויש לנו גורת חתולים
מהממת בשם ציפי. אני לומדת ביולוגיה באונ' ת"א (כידוע לכן, אאוטינג קטן עליי)- הלימודים מעניינים ומצאתי חברים חדשים שאני אוהבת. כשאני לא בדיכאון אני מאושרת מאד. ממשיכה בטיפול, אני אוכלת טוב ואין כבר מאכל שאני מפחדת ממנו, או שאני רוצה לאכול ולא אוכלת. אני לא מרוצה מהמשקל שלי, אבל איכשהו חיה איתו בשל הידיעה שמעולם לא הייתי מרוצה ממנו- אז מתישהו אני חייבת להשלים עם עצמי. אני מקבלת פידבקים טובים ומתאמצת להאמין להם. אולי פעם גם אני אחשוב שאני חתיכה- אבל אני אסתפק גם בלא לחשוב על עצמי בכלל. די, משעמם לי כבר להתעסק בזה, יש דברים יותר מעניינים בעולם. אז עם המנטרות האלה אני עוברת את היום, ולפני השינה אומרת לעצמי שאני חמודה ואהובה וגיבורה, וכל הכבוד לי שצלחתי את היום- זה עוזר ומומלץ. זהו, אני שולחת לכן אלפי חיבוקים
ונשיקות
ופירגונים שפספסתי... ואהבה גדולה.
דפנה.
 
דפנה יפה ../images/Emo24.gif

איזה כיף לראות אותך כאן ואת זה שאת מסתדרת ושמחה ולומדת וגרה עם החבר ונהנת ואוכלת כמו שצריך וממשיכה את הטיפול.
גדולה את לא מזמן חשבתי מה איתך והנה עכשיו אני ראוה ושמחה לשמוע על הכל. תעדכני מידי פעם מה שלומך ובהצלחה בלימודים ועם החבר ושתהייה תמיד מאושרת.
 
תודה רבה ../images/Emo41.gif יקרה

ומזל טוב ליום ההולדת שלך, שלא איחלתי (מצטערת). אני גאה גם בך על המאבק שלך ועל ההשקעה האדירה שלך בפורום. מלכה.
 
../images/Emo51.gif רבה

זה בסדר, את לא צריכה להצטער תודה לך. אני באמת באמת שמחתי לראות את ההודעה שלך אתמול. תשמרי על עצמך ותעדכני.....
 
גוזלית:)

כל כך שמחה לראות שכתבת פה ועוד יותר שמחה לראות את הכינוי שלך פה שמחה שקפצת לביקורון קטנטן כדי לעדכן קצת מה קורה איתך.. ואני שמחה לקרוא שאת מסתדרת, פחות או יותר ושלמרות הכל את אוספת חוויות ואת כן נהנת וכן עושה מה שטוב לך ומה שאת אוהבת.. כל כך גאה לקרוא את ההודעה הזאת שלך. את התובנות וההחלטות ולקרוא שלמרות הכל את לא מוותרת... את מדהימה..(כבר אמרתי לך) שמרי על עצמך, ותעדכני מידי פעם. איתך, תמיד.
 

summer723

New member
דפנה

חשבתי עלייך לפני כמה זמן... שמחה לקרוא אותך ככה חיה, פורחת, מתמודדת, לומדת ופשוט נהנת מהחיים מהטוב והמאתגר שבהם. תשמרי על עצמך נראה שאת עושה את זה מעולה :)
 

osnnat

New member
מקסימה

"אני לא מרוצה מהמשקל שלי, אבל איכשהו חיה איתו בשל הידיעה שמעולם לא הייתי מרוצה ממנו- אז מתישהו אני חייבת להשלים עם עצמי..." כמה שאני מזדהה! טוב לראות אותך כאן ומעבר לזה, ההשלמה הזו עם המשקל באיזשהו אופן היא רק בשביל הבריאות והשפיות זו השלמה כלכך גדולה. הדרך ארוכה עוד לפנייך. תמיד יש לאן לשאוף. תמיד יש את מה לתקן ולשפר. וזה השלב הבא. יבוא היום ותהיה כלכך שלמה עם המשקל שלך ועם עצמך- שפשוט תזרחי. (תכתבי כאן עוד! את מעלה חיוך ומחממת את הלב)
 
תודה רבה אסנת../images/Emo24.gif

אני באמת תמיד עוברת לשלב הבא ומנסה לא להתקע במצב של נינוחות אלה לעבוד על עצמי עוד ועוד. למשל: אני אוכלת עם החבר הרבה בחוץ, ואוכלת הכל אז אני לא מגבילה אותו והוא לא מרגיש שהייתה לי הפרעת אכילה. אפשר להגיד שהשגתי ולהתקע במצב שהוא טוב אבל לא בריא במאה אחוז. אבל לא עברתי שבעה מדורי גיהנום כדי להיות בריאה רק בתשעים אחוז, אז אני שואלת את עצמי "מה הלאה?" ועובדת עוד... עד שגם אני לא ארגיש שהייתה לי ה"א. מדהים כמה רק אתן מבינות את המאמץ הזה, ששואב ממני כל כך הרבה כוחות אעפ"י שאני כבר רחוקה שנות אור מהאנורקסיה, וכפסע מהבריאות. ואני כותבת את זה כשהחתולונת היפה של מגרגרת לי על הברכיים. התעלות. ושוב תודה לך חומד
 

osnnat

New member
אני חושבת

שאם גישה כמו שלך אין שום סיבה שבעולם שבסופו של התהליך את תחלימי לחלוטין. העובדה שאת יוצאת לאכול בחוץ בלי שבן הזוג יבחין שיש לך איזושהי בעית אכילה זה דבר נפלא. המחלה לא מונעת ממך את הנאות החיים. היא לא. אבל גם אם הצלחת להחלים במקומות כאלה ואחרים את מודעת שיש עוד מקומות לשפר ונוגעת בהם. אני אומרת לך, יש לך החלמה מובטחת חח.. סתם! אבל באמת, כל הכבוד על החשיבה והגישה. זה כלכך בריא. את כלכך בריאה!
 

limf

New member
דפנה,

איזה יופי שבאת לבקר ועוד יותר יופי שהסיבה לזה שלא כתבת היא לא שהמצב שלך רע אלא להיפך. באמת נשמע שטוב לך ואת מתארת התקדמות גדולה מאוד. באמת המון הישגים. אני חושבת שהפיניש האחרון הוא להשלים עם המשקל שלך כי - אם יורשה לי עוד חצי אווטינג קטנטן - את כוסית ברמות. ואת בעצמך אומרת שאת מקבלת פידבקים טובים, אז את רואה - לא רק אני אומרת ככה... תכתבי פה מידי פעם.
 
אני אכתוב, מבטיחה לך../images/Emo68.gif

ותודה! שמחת אותי מאד. וכל הכבוד לך על כל מה שאת עושה בפורום- תמיד המילים הכי נכונות ומכל הלב. אדומה-מדהימה.
 
דפנה, מותק שאת.

איזו הודעה כיפית כיפית כיפית. שמחה על כל מה שהשגת ועשית, שמחה על הרגשת השלווה והגאווה שנשמעת מבין השורות. ותמיד גאה בך.
 

chnuni

New member
דפנה- אני מניחה ../images/Emo9.gif

עוד לא הכרנו אבל היה לי כיף לקרוא אותך.... לפי מה שאני קוראת את מאושרת. מטפסת בדרך למעלה ותרשי לי אפילו לומר שלי (לפחות) נדמה שאת אוטוטו מגיעה לפסגה... עוד טיפה.... זה מה שנשאר.... תמחקי משפטים כמו "ומתאמצת להאמין להם" ותתחילי להאמין!! (אין לאף אחד סיבה לשקר לך).. "אולי פעם גם אני אחשוב שאני חתיכה- אבל אני אסתפק גם בלא לחשוב על עצמי בכלל" חשבי!!! חשבי על עצמך ואל תחדלי מלחשוב על עצמך.... וכן, חשבי שאת חתיכה, יפה, מוצלחת (ולפי מה שהבנתי את כן!).... הכי אהבתי את המשפט שלך: די, משעמם לי כבר להתעסק בזה, יש דברים יותר מעניינים בעולם. את כ"כ צודקת ונדמה לי שהייתי צריכה תזכורת. אז תודה. ותודה גם על העצה.... אולי גם אני אגיד לעצמי שאני גיבורה לפני שאני אלך לישון היום...
אההה ובקשר ל
ציפי- זה החסד הכי גדול בעולם..... וגם האושר. (לטפל ולאמץ חיות)....
 
חנוני, איזו מקסימה את!

עשית לי כיף גדול עכשיו... והמון תודה. עכשיו אנחנו מכירות רשמית, אז נעים לי מאד
. שמחה שעשיתי גם לך טוב, כי את באמת גיבורה. ציפי הקטנה יושבת איתי על הכסא כרגע והיא מוסרת לך גרגור.
 

נשמת

New member
דפנה ../images/Emo24.gif

איזה כיף לקרוא את הכינוי שלך פה דווקא יצא לי לחשוב עלייך...כבר חשבתי שלא תחזרי, והנה את כאן לעדכן. כל כך טוב לשמוע שלמרות חוסר הנצנצים בחייך, יש לך את היופי להזכיר לעצמך לפני השינה את כל הדברי חוכמה האלה. כן, יש דברים הרבה יותר מעניינים בעולם ואני מאחלת לך להמשיך להחשף אליהם. מכל הלב.
 
למעלה