זוגיות מסוג קצת שונה

ללאניק

New member
זוגיות מסוג קצת שונה

אני בן 24 ויש לי חבר בן 25 (כן כן שני גברים), אנחנו ביחד כבר חצי שנה לא רצופה. טסתי לשלושה חודשים בחו"ל שבהם נפרדנו כביכול (היינו בקשר וכן ידענו להגיד עד כמה אנחנו אוהבים) וכל אחד מאיתנו היה עם מישהו אחר. אני חייב לציין שבזמן שהייתי בחו"ל היה לו מאוד קשה בלעדי והוא ממש הגיע לרמה של לכעוס עלי בגלל שנסעתי. כשחזרתי הדברים לא חזרו להיות לכשהיו (גם לפני לא הכל היה מושלם אבל היה הרבה טוב ומעט רע) אם בגלל הניסיון המיני של שנינו ואם כי הוא עדיין קצת נוטר לי שעזבתי ונסעתי למרות שמלכתחילה הוא ידע על הנסיעה. היום חודש אחרי ואנחנו לא מצליחים לשחזר, כבר היו לנו שלוש שיחות "יחסנו לאן" ואנחנו רבים המון. אנחנו אנשים מאוד שונים ויש דברים שאנחנו פשוט לא מסוגלים לגשר עליהם (הוא מאוד אוהב את "הלבד שלו" ולי מאוד חשוב הביחד), אתמול הוא אמר לי שלא ממש טוב לו והוא מתלבט בכמה דברים... 1. הוא חושב שהוא לא יודע כ"כ אם הוא מעדיף בנים או בנות (אין לו ניסיון מיני עם בנות, אני החבר הראשון שלו ולפני הוא לא ממש היה מנוסה מינית) ונראה לו מעניין לנסות 2. ביחד או לחוד, מאוד קשה לו בגלל כל הריבים אבל יהיה לו יותר קשה אם נפרד. 3. הוא רוצה קצת לבד מהעולם (כולל כולם) וקשה לו לנתק אותי, הוא חושב שהוא מאבד את העצמאות שלו... אני די נסער מהעניין וקצת קשה לי להחליט מה לעשות, מצד אחד די נפגעתי מהעובדה שהוא עדיין לא יודע אם הוא מעדיף בנות או אותנו או בכלל למרות שהיו לו שלושה חודשים להחליט כשהייתי בחו"ל, מאוד קשה לי עם העובדה שאני צריך להמתין עכשיו עד שהוא יחליט מה הוא רוצה לעשות עם עצמו ואיתנו ומצד שני אני מאוד אוהב אותו ולא רוצה שנפרד ככה שאני לא יודע אם לא לוותר ולהפרד ממנו בעצמי... למישהו יש מושג מה לעשות? מישהו חווה משהו דומה ועכול להעיד על סמך ניסיון?
 

czar

New member
על סמך נסיון עם בני אדם בכלל....

אדם שמחפש את עצמו ומתקשה להחליט, צריך לשחרר לו את החבל ולאפשר להחליט לבד, קר וצלול כי כל החלטה שתתקבל מלחץ ו/או השפעה תהיה עקומה וכנראה לא תחזיק לאורך זמן. קרי - תרפה ממנו קצת ותן לו להתבשל עם עצמו.
 

נומלה

New member
אתה נסעת לחו"ל לא הוא

לא ברור לי למה זמן קבלת ההחלטות שלו צריך להיות חופף לזמן קבלת ההחלטות שלך. זה בדרך כלל לא ככה. אתה החלטת לנסוע לחו"ל לפני זמן מה, ועכשיו הוא החליט להתלבט. למה חשבת שזמן ההתלבטות שלו צריך להיות מתי שאתה החלטת להיות בחו"ל?
 

galitgali1

New member
לדעתי לא כדאי

לך להשאר במערכת יחסים הזו במיוחד בגלל שאתה יודע שאתה רוצה מערכת יחסים עם גברים בלבד לעומתו שהוא ממש מבולבל ואפילו מרגיש שהוא רוצה להיות עם נשים כי עדיין לא היה שם - אתה תפגע במערכת היחסים הזו ועם כל הכאב אין לך מה להשאר שם - אתה לא קשור בשום מצב לחופש שלו וכל מה שהוא אומר. הוא לא מצא את עצמו בכל המובנים לדעתי. הבלבול שלו ישאיר אותך מתוסכל.
 
למעלה