אני מציג את התאוריה
אם מישהו מסכים לקווים, הדרך להגשים אותה היא אפשרית
בין אם לבד בין אם על ידי סיוע חיצוני, כמו יעוץ זוגי טוב.
שליטה ואי שליטה על רגשות מתייחסים למשהו שהוא זמני בשעת התפרצות הרגש,
כשנמצאים במצבים שהם מחוץ לזמנים האלה קל יותר לקבל את ההחלטות כיצד להתנהל בזמני ההתפרצות
בעצם כמו בכל תחום בחיים.