זוגיות ומגדר

זוגיות ומגדר

לא שיש כאן כזה מדגם גדול אבל יכול להיות שיש הבדל בהסתכלות על זוגיות בין גברים לנשים?או לפחות בין אנשים שמונעים מרגש לאנשים שמונעים משכל?
זה נראה שיש פה חלוקה בין כאלה שטוב להם בלי צורך בקרבה ושיתוף מוחלטים לבין כאלה שזקוקים לזה מאוד כתנאי בסיסי...
 
בוודאי שיש הבדלים - זה כל הכייף לראות דעות שונות, שגם

אם אין להקיש מדעה/מציאות אחת לשניה, לפחות יש ללמוד ממנה. אין כייף יותר מללמוד דעות שונות ומגוונות. הניתוח הוא יותר מקיף:)
 
ולכן חשוב

שישמעו אותך כאן יותר
 
ברור שישנם כאלה

שמונעים יותר מרגש ויש כאלה שיותר משכל

אני מניח שכוונת בדבריך גם אלי,
ולא היא, אני רק טוען שאי שיתוף מוחלט הוא כלי לקשר ריגשי יותר נקי ובריא.
 
אכן...

אולי בעיקר אליך

מהסיבה שמה שעומד בבסיס הטענות שלך נובע משליטה ברגשות של עצמך.לא שאין לך רגש,אלא שאתה מנחה אותו.
אני,אגב,מסכימה עם הגישה הזאת.
 
אני מציג את התאוריה

אם מישהו מסכים לקווים, הדרך להגשים אותה היא אפשרית
בין אם לבד בין אם על ידי סיוע חיצוני, כמו יעוץ זוגי טוב.

שליטה ואי שליטה על רגשות מתייחסים למשהו שהוא זמני בשעת התפרצות הרגש,
כשנמצאים במצבים שהם מחוץ לזמנים האלה קל יותר לקבל את ההחלטות כיצד להתנהל בזמני ההתפרצות
בעצם כמו בכל תחום בחיים.
 
אתה מדבר

בעיקר על רגשות מוקצנים.
רגש, לרוב קיים באופן קבוע, במידה זו או אחרת.
 

שייק14

New member
סביר להניח

שאת צודקת בהפרדה בין גברים ונשים באופן כללי.

אבל יש כאן עוד משהו
אשה לפחות אשה חרדית בדרך כלל משועבדת לבית הרבה יותר מאשר הגבר
זה כולל אחריות לתפקוד הבית הילדים הארוחות,
ומאחר שכל או רוב עולמה סובב סביב הבית סביר יותר שהיא צריכה יותר תמיכה ואולי יותר קירבה
מאשר הגבר שיותר אפשרי לו להשקיע בקשרים חברתיים ומוצא בכך חלק מסיפוקו הריגשי.
 
למעלה