זה mominman !!!

liors4

New member
זה mominman !!!

טוב אז רק בגלל שאין לי איך להודיע לנעמה , אני לא יכתוב היום מחר אני יגמור ויתחיל את הקטע . כי אני לא בבית עד הערב !!! חוצמזה , אני הולך עכשיו ( אחרי שאכלתי במסעדה...
) לארנה ! מישהו בסביבה ?!
 

אסִי

New member
בנושא של תחרות ה"קומיקאי ההזוי",

אנשים אמורים לשלוח לי עד השעה 20:00 את הקטעים שלהם. כל מי שיאחר, יצטרך לקחת בחשבון שיורדות לו 5 נקודות מההצבעות, במידה והוא אכן יגיש עד המועד הבא (מחר, 20:00) את הקטע שלו. אבקש לשלוח לי את הקטעים כבר עכשיו. תודה ובהצלחה.
 

NimaZ

New member
אררג!

בולי.................. יא הורס!!! 5 נקודות... נדמה לי שלי אכפת יותר ממך!
 

NimaZ

New member
בוליייי!!!

חייבת לדבר איתך.........................!!!!!!!!!!!!!! תודה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה הדס!!!
 
למעלה