בנושא של תחרות ה"קומיקאי ההזוי",
אנשים אמורים לשלוח לי עד השעה 20:00 את הקטעים שלהם. כל מי שיאחר, יצטרך לקחת בחשבון שיורדות לו 5 נקודות מההצבעות, במידה והוא אכן יגיש עד המועד הבא (מחר, 20:00) את הקטע שלו. אבקש לשלוח לי את הקטעים כבר עכשיו. תודה ובהצלחה.