HOT הורידה את "ביפ" מהאנלוגיים
חברת HOT הורידה היום את ערוץ "ביפ" מהממירים האנלוגיים באיזורי תבל דיגיטל ששודר עד כה באפיק 70 שלערוץ אחוזי צפייה סבירים, ובמקומו העלתה את ערוץ ESPN באפיק 57 שאחוזי הצפייה בו נמוכים. חברת הוט הורידה בעבר 2 ערוצים מהממירים האנלוגים דבר שהביא לתלונות רבות ובסופו של דבר להחזרת הערוצים. הערוצים היו יורוספורט ו- ESPN. שניהם חזרו לשידור לאחר תלונות רבות. עכשיו הגיע תורכם לחזור ולהתלונן על מנת שהערוץ יחזור לשדר. כדי להתלונן לשירות הלקוחות של חברת הוט שלחו אימייל לכתובת
[email protected] ככל שיהיו יותר ויותר תלונות ככה הערוץ יחזור לשדר כמו שני הערוצים האחרים. הפנייה הינה לכולם: גם מי שמחובר לשירות הדיגיטלי ויש לו את הערוץ במילא, גם מי שמחובר לחברת yes, גם מי שקולט שידורים באמצעות לויין או אנטנה.