זה רק אני או ש... נעלמו להן כמה הודעות מהפורום? חחחחחחחחחח עזבו, אולי העייפות........
F Feel The Sun New member 24/4/04 #1 זה רק אני או ש... נעלמו להן כמה הודעות מהפורום? חחחחחחחחחח עזבו, אולי העייפות........