זה רק אני,או ש...

זה רק אני,או ש...

יצא לי להיתקל השבוע באדם חכם ומרשים,(אני מכירה את העיסוק שלו,והוא אכן אדם חכם מאוד)מהצד הוא היה נראה לי הגבר המושלם מכל בחינה.הכל היה מצוין עד שהבנאדם פתח את הפה שלו..יצא ממנו קול נשי וצווחני כ"כ מכוער ולא קשור.כל הקסם שלו נעלם באחת.לא יכולתי לשמוע אותו.אני לא יודעת אם זו רק אני,אבל אם אין לפרטנר שיחה שלי קול שנעים לי באוזן,אני לא מסוגלת להקשיב לו יותר מדקה.כבר פסלתי כמה מבלי אפילו לראות לרגע רק בגלל שהקול שלהם היה מכוער(בעייני,רק בעיניי).זה נפוץ הקטע הזה?או שזה עוד אחד מהשגעונות ששמורים רק לי?!
 
ח.. בעיה נפוצה בקירבנו. . .

אני בדיוק כמוך בעניין... גם לי קול מאוד משפיעה על חבל המשיכה. . .
 
ברור שזה רק את...

שחושבת שזה רק את. מה קרה לך? ודאי שקול נשי לגבר או קול גברי לאשה, זה דבר שמוריד. איך אני יהיה מסוגל לדבר עם אשתי, אם הקול שלה צורם באוזני?!
 

קליט

New member
יש הרבה אנשים

שממש מושפעים מהקול . אבל זה אמור להיות באמת קול מכוער ודוחה, וזה די נדיר שיקרה . את יכולה לבדוק ולעבוד על ~ איך את מקבלת {=מכילה} אנשים שהם שונים ממך, ואנשים שטיפה מטרידים אותך בשאלה כלשהיא... או עם מבטא מטריד . . . את סבלנית ומבינה או . . . ??? . . . כך שתוכלי אולי טיפה להתגמש בקטע .
 

חצויה19

New member
איך ידעת

שהוא חכם טרם שמעת אותו?! מהתכתבות? או ממה שאמרו עליו?! אני לא סומכת על אנשים שאומרים על..... וכן גמלי יש את השריטה הזאת שלך... קול וצורת דיבור חשובים לי יותר ממראה.... בהרבה...
 

מיכל 2009

New member
מבלי להתייחס לאישיות

גם אני חושבת שלקול יש השפעה חזקה ובפרט לטונציה של הבן אדם. גם אני הורדתי מישהו על כך.. זה היה ממש בלתי נסבל לאוזני
 

kiss 18

New member
חחחח.. כ"כ מוכר לי!!!

חייכת אותי. בגדול , מתרגלים לזה. אני זוכרת את עצמי, הייתי חוזרת לבית ופשוט מחייכת לעצמי... (לא פגישה עם בחור, אבל שיחה שהיתה.. לא כ"כ חשוב מה) קיצר, מתרגלים לזה. שיחה אח"כ אולי זה עדיין יראה לך מוזר... בפעם השלישית.. תתרגלי, וזה יראה בסדר.... חחחח.. אחחח...
 
למעלה