סתם אחת ירושלמית
New member
זה רק אני,או ש...
יצא לי להיתקל השבוע באדם חכם ומרשים,(אני מכירה את העיסוק שלו,והוא אכן אדם חכם מאוד)מהצד הוא היה נראה לי הגבר המושלם מכל בחינה.הכל היה מצוין עד שהבנאדם פתח את הפה שלו..יצא ממנו קול נשי וצווחני כ"כ מכוער ולא קשור.כל הקסם שלו נעלם באחת.לא יכולתי לשמוע אותו.אני לא יודעת אם זו רק אני,אבל אם אין לפרטנר שיחה שלי קול שנעים לי באוזן,אני לא מסוגלת להקשיב לו יותר מדקה.כבר פסלתי כמה מבלי אפילו לראות לרגע רק בגלל שהקול שלהם היה מכוער(בעייני,רק בעיניי).זה נפוץ הקטע הזה?או שזה עוד אחד מהשגעונות ששמורים רק לי?!
יצא לי להיתקל השבוע באדם חכם ומרשים,(אני מכירה את העיסוק שלו,והוא אכן אדם חכם מאוד)מהצד הוא היה נראה לי הגבר המושלם מכל בחינה.הכל היה מצוין עד שהבנאדם פתח את הפה שלו..יצא ממנו קול נשי וצווחני כ"כ מכוער ולא קשור.כל הקסם שלו נעלם באחת.לא יכולתי לשמוע אותו.אני לא יודעת אם זו רק אני,אבל אם אין לפרטנר שיחה שלי קול שנעים לי באוזן,אני לא מסוגלת להקשיב לו יותר מדקה.כבר פסלתי כמה מבלי אפילו לראות לרגע רק בגלל שהקול שלהם היה מכוער(בעייני,רק בעיניי).זה נפוץ הקטע הזה?או שזה עוד אחד מהשגעונות ששמורים רק לי?!